اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد

سایت طلا : تحلیلگر ارشد کوریا بانک فیوچرز تاکید کرد که کاهش احتمال افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت بازار کار و اشتغال آمریکا موجب شده تا قیمت طلا بار دیگر با افزایش نسبی روبرو شود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا اکنون به بالاترین سطح در یک هفته گذشته رسیده است. بازارهای استرالیا، چین و هنگ کنگ امروز دوشنبه تعطیل است.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون با رشد 2.9 درصدی روبرو شده است. سرمایه گذاران بین المللی در حال ارزیابی زمان افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا هستند.

افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیر زیادی بر روند ارزش دلار و قیمت طلا در ماه های آینده خواهد داشت. بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن یا سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

"هوانگ ایل دو" تحلیلگر ارشد کوریا بانک فیوچرز تاکید کرد که افزایش قیمت طلا به خاطر کاهش احتمال تغییر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا بوده است. به نظر می رسد فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را به تاخیر خواهد انداخت./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد