اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گمانه زنی سرمایه گذاران طلا و نرخ بهره آمریکا

سایت طلا : در حالی که قیمت طلا برای نخستین بار در 4 روز گذشته با افزایش جزئی روبرو شده تحلیلگر ارشد موسسه فت پروفیتس تاکید کرد که گمانه زنی سرمایه گذاران بین المللی در خصوص وضعیت نرخ بهره آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا در حالی امروز پنج شنبه با افزایش نسبی روبرو شده که بانک مرکزی اروپا در نشست امروز خود جزییات بیشتری را در خصوص اجرای محرک پولی هزار میلیارد یورویی منتشر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا هستند تا گمانه زنی های خود نسبت به وضعیت نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده را اعلام کنند.

دیوید لینوکس تحلیلگر ارشد موسسه فت پروفیتس تاکید کرد که بازار سعی می کند تا گمانه زنی جدید خود را نسبت به وضعیت نرخ بهره آمریکا مشخص کند. کاهش شاخص سهام آمریکا در آستانه انتشار گزارش وزارت کار تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است.

موسسه ای دی پی روز گذشته اعلام کرد که بخش خصوصی آمریکا طی ماه گذشته 212 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

پیش بینی بلومبرگ نشان می دهد که اقتصاد آمریکا طی ماه فوریه 235 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم ماه گذشته به بیش از 257 هزار فرصت شغلی رسیده است./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد