اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا پیش از سخنرانی جانت یلن

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری ام پی تریدر تاکید کرد که قیمت جهانی طلا تا پیش از سخنرانی امروز سه شنبه جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا، میل به صعود بیشتر خواهد داشت.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، مایک پولونف تحلیلگر اقتصادی موسسه ام پی تریدر تصریح کرد که با توجه به آنکه سخنرانی جانت یلن در کمیته بانکداری سنای آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت، به نظر می رسد قیمت طلا پیش از برگزاری این سخنرانی با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من نوسانات مربوط به نرخ بهره اوراق قرضه 10 ساله آمریکا تا پیش از سخنرانی امروز جانت یلن به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود و موجب افزایش تسبی قیمت طلا خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی گفت: اگر طلا بتواند سطح حمایتی 1191 دلاری را حفظ کند روند صعودی قیمت طلا در کوتاه مدت ادامه خواهد یافت و قیمت این فلز زرد تا 1210 دلار نیز افزایش خواهد یافت.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که علاوه بر سخنرانی مهم جانت یلن، انتشار گزارش های اقتصادی آمریکا و روشن شدن وضعیت بحران بدهی و اقتصادی یونان نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد