اونس طلا2380.89
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

قطب طلایی شمال تهران در آستانه یک انتخابات

سایت طلا: نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات ضمن بیان هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات گفت: شمیرانات در آینده ای نزدیک به قطب طلا و جواهر پایتخت تبدیل خواهد شد.


به گزارش سایت طلا، رضا اخوان نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، در گفتگو با سایت طلا با بیان تأمین تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر چهارمین انتخابات هیئت مدیره طلا و جواهر شمیرانات گفت: در این دوره از انتخابات 9 نفر کاندیدای انتخابات هیئت مدیره و 3 نفر کاندیدای بازرسی اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات خواهند شد.

وی هماهنگی های لازم برای این انتخابات را خوب توصیف کرد و افزود: در چارت جدید اتحادیه 2 نفر به عنوان بازرس مستقیماً با رأی اعضاء انتخاب می شوند که بر عملکرد هیئت مدیره نظارت خواهند کرد، و طبق روال معمول 5 نفر هم از بین این کاندیداها وارد اتحادیه خواهند شد.

اخوان در مورد اهمیت منطقه شمیرانات و اتحادیه طلا و جواهر آن گفت: این منطقه سریعا در حال رشد است، و در این صنف با احداث مجتمع های بزرگ طلا و جواهر و حضور گالری های متعدد بزودی به عنوان قطب طلا و جواهر مطرح خواهد شد، و نیاز توجه و تقویت این اتحادیه از همکنون احساس می شود.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، بااعلام این که این اتحادیه از سال 82 همزمان با مصوبه مجلس در جدایی شمیرانات از تهران شکل گرفت افزود: این اتحادیه با 70 پرونده اعضاء صنفی که از اتحادیه طلا و جواهر تهران ارسال شده بود همکنون به حدود 350 عضو رسیده است که طی مدت 12 ساله تعداد اعضاء این اتحادیه 5 برابر شده است.

وی راه اندازی این اتحادیه ازبدو شروع را دشوار برشمرد و در مورد مهمترین عملکرد سه ساله اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات به سایت طلا گفت: ساماندهی اعضاء صنفی، تسهیل در دریافت جواز کسب، ارتباطات با نهادها و ارگان های مربوطه، تعامل و هماهنگی با اتحادیه طلا و جواهر تهران، هم سو نمودن فعالیت ها در جهت استقلال این اتحادیه و شرکت در کمیسیونهای حل اختلاف اعضاء صنفی از مهمترین فعالیت های این اتحادیه از آغاز تاکنون بوده است.

اخوان، ارتباطات و روابط عمومی خوب را از مشخصه ها بازر این اتحادیه عنوان کرد، و در مورد برنامه ها و نیازهای آتی اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات گفت: توسعه و پیشرفت اتحادیه همچنان در دستور کار قرار داشته و خرید محلی دائمی برای اتحادیه، در کنار توجه و تقویت کمیسیونهای مختلف، و حل مشکل مالیاتی اعضاء این اتحادیه از اولویت های برتر کاری اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات قرار دارد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، کاندیداهای این دوره از انتخابات را از معتمدین و تأییدشدگان سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف این شهرستان و دارای تحصیلات عالیه معرفی کرد و از همه اعضاء این اتحادیه خواست با صرف حداقل زمان در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

شایان ذکر است چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره طلا و جواهر شمیرانات، روز یکشنبه پنجم بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی یک بعداز ظهر در محل مسجد همت تجریش برگزار خواهد شد.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد