اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایران زر، تبلور خودباوری و تلاش

سایت طلا- مصطفی رستمیان:مشکلات در صنعت طلا و جواهر همیشه هست، ولی اگر علاقه به کار باشد مشکلات به راحتی حل می شود.

در میان تولیدکنندگان طلا و جواهر، ایران زر از اعتبار خاصی برخودار است، و بازار طلا برای کارهای این شرکت جایگاه ویژه ای باز کرده است، بطوریکه در بازار کمتر کسی است که با نام و کارهای برند "ایران زر" نا آشنا باشد.
آوازه ایران زر از مرزهای کشورمان نیز فراتر رفته است و کارهای این شرکت هم اکنون به 10کشور جهان علیرغم تمام تحریم ها صادر می شود.
ایران زر را می توان با اطمینان بزرگترین کارخانه طلاسازی خاورمیانه معرفی کرد.

حاج مصطفی رستمیان، این پیر صنعت طلا و جواهر کشورمان از فراز و نشیب های زرایران، و " ایران زر" می گوید، دعوت مصاحبه با سایت طلا را با اشتیاق و به گرمی می پذیرد وی باتمام اعتبار و نام آوری اش متواضعانه و صمیمانه بر می خیزد و به تنهایی ازما پذیرایی می کند.

این استاد با اخلاق عرصه طلا و جواهر از موفقیتهای خود می گوید و می گوید که چگونه با احترام به مردم و مشتری مداری پله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده است.

مصطفی رستمیان که ازسال 59 تابه حال به تولید مصنوعات طلا مشغول است، از رازهای موفقیت در این کار می گوید، و خاطرنشان می کند: اگر در هر حرفه ای کار را برای کار دوست داشته باشیم موفق هستیم ولی متاسفانه امروزه اکثرا" کار را برای درآمد دوست دارند.

وی می گوید:ما آبرویمان را بر روی هیچ مبلغی معامله نمی کنیم، عیار 50 سال قبل ما با عیار حال حاضر ما هیچ فرقی نمی کند و همچنان دقیق است.
برخی مشکلاتی که صنعت ما با آن درگیراست، از طرف افرادی است که خارج از صنف به کار طلا و جواهر آمده اند و به چیزی جز منعفت خود فکر نمی کنند.

مدیر عامل شرکت ایران زر به سایت طلا اعلام می کند:در کار شماره یک، اخلاق است، احترام به مردم، احترام به مشتری، حرف مشتری را جدی گرفتن از اصول هر کار و کار طلا وجواهر است، در کار هیچ موقع گلایه نمی کنیم، بلکه با تلاش و پشتکار تمام مشکلات را حل می کنیم. مشکلات همیشه بوده است و مهم نحوه برخورد با مشکلات است.

ایران زر که هم اکنون 400 مدل زنجیر تولید می کند از آمریکا هم سفارش گرفته است ولی از آنجا که مارک استاندارد ایران بر روی آن حک شده و این شرکت حاضر به حذف آن نشان نشده، صادرات به آن کشور منتفی گردیده است، این مطلب را رستمیان عنوان میکند.

وی می افزاید: در راستای تولید این شرکت توانسته ایم جنسی بسازیم که در دوبی قسم میخورند که این کار، کار ایتالیا است.
در صادرات 10 سال هزینه کردیم و خسته نشدیم و در حال حاضر از طریق دوبی به 8 کشور جهان صادر می کنیم، علاوه بر این به کشورهای ترکیه و روسیه نیز صادرات داریم.

حاج مصطفی رستمیان، این شغل را بسیار خوب می داند و اظهار می کند: در تمام کشورهای صاحب نام طلا و جواهر ریشه ای کار شده است و ما نیز باید اصولی کار کنیم. اگر به وجه هنری این صنعت توجه شود و در آن سرمایه گذاری کنیم موفق خواهیم شد به شرطی که به این کار علاقمند باشیم و عاشق صنعت طلا و جواهر کشورمان باشیم، و تلاش کنیم.

وی نمایشگاه طلا و جواهر امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت ایران زر، برای فروش در نمایشگاه حضور پیدا نکرد بلکه با نشستهای صمیمی با همکاران صنفی و مسئولین کشور از معاونین وزرا تا نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، درپی حل مشکلات صنف و راههای رشد صنعت طلا و جواهر برآمد.



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد