به گزارش سایت طلا، این اتحادیه اعلام کرد: از تاریخ اول تیر ماه ۱۴۰۵، تولید، توزیع و پخش پلاکهای پارسیان به صورت پک ممنوع بوده و باید به صورت باز و فلهای انجام پذیرد.
در غیر این صورت به محض مشاهده بازرسان و گزارش به اتحادیه مطابق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.
در خاتمه یاد آور میشود تمامی همکاران صنفی خرده فروش حق تهیه پلاک پارسیان در پک را ندارند.