در حالی که تنشهای دیپلماتیک میان تهران و واشنگتن همچنان در صدر اخبار جهان قرار دارد، انتشار تصویری از جی. دی. ونس، معاون رئیسجمهور ایالات متحده، در حاشیه نشست لوسرن سوئیس در کنار پرچم ایران خبرساز شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صابرین؛ تصویری از جی. دی. ونس و پرچم ایران در یک قاب ببینید.
سناتور تندرو جمهوریخواه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد سیاست واشنگتن در قبال تحولات منطقه این خواهد بود که در صورت حمله حزبالله به اسرائیل، آمریکا ایران را هدف قرار دهد.
«لیندزی گراهام» سناتور جمهوریخواه و از چهرههای تندرو کنگره آمریکا در اظهاراتی مدعی شد: «سیاست ما از این به بعد این است؛ اگر حزبالله به اسرائیل حمله کند، ما به ایران حمله میکنیم.»
گراهام پیشتر نیز در موضوعات مرتبط با ایران و تحولات منطقهای مواضع تندی اتخاذ کرده و بارها خواستار تشدید فشارها علیه تهران شده است.