اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عجولانه سهام نفروشید/ریزش‌های بازار پایدار نیست

مدیر عامل شرکت بورس گفت: در شرایط فعلی بازار سهام به سهامداران توصیه می‌کنم که در زمینه فروش عجول نباشند، چرا که قیمت‌ها به کف رسیده‌اند و اکنون جای رشد دارند.


حسن قالیباف اصل درباره وضعیت بازار سهام با توجه به ادامه روند ریزشی شاخص بورس اظهار کرد: با توجه به اینکه سه ماه مانده به پایان سال به نظر نمی‌رسد روند فعلی پایدار باشد، چرا که در حال حاضر قیمت سهام اکثر شرکت‌ها بسیار پایین آمده و در کف قیمت قرار دارند و از طرف دیگر نیز گزارش عملکردهایی که شرکت‌ها داده‌اند خوب است. این دو عامل باعث می‌شود که پیش‌بینی‌ها بر رشد بازار باشد نه اینکه روند ریزشی پایدار بماند.

مدیر عامل شرکت بورس تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های انتهایی سال قرار داریم به سهامداران مانند همیشه توصیه می‌کنم که در خرید و فروش عجله نکنند؛ به ویژه در حال حاضر در زمینه فروش عجول نباشند، چرا که قیمت‌ها به کف رسیده است و اکنون جای رشد دارند.

او معتقد است: کسانی که در این بازار اگر حوصله و صبر به خرج دهند قطعا می‌توانند یک بازده مناسب ازاین بازار بگیرند.

مدیر عامل شرکت بورس درباره انتظارات شرکت بورس از مدیر جدید سازمان بورس، گفت: با توجه به بازدیدی که هفته قبل رئیس سازمان بورس از تالار حافظ داشت و پس از آن برای رفع مشکلات بازار نشستی با مدیران شرکت بورس برگزار شد در این جلسه آقای فطانت موضوع تفویض اختیار و واگذاری مسوولیت‌های بیشتری در به نهادهای اجرایی در بازار سرمایه را مطرح کردند که با استقبال شرکت بورس مواجه شد.

او تاکید کرد: اگر تفویض اختیار در زمینه‌هایی که سازمان بورس می‌تواند آن موارد را به نهادهای اجرایی در بازار سرمایه چون شرکت بورس واگذار کند در این صورت می‌تواند از برخی بوروکراسی‌ها کاست و همچنین کارهای بیشتری در در جهت توسعه بازار سرمایه انجام شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد