اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نقشه سارقان براي تخريب ديوار طلا فروشي ناکام ماند

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيري سارقي كه با همدستي دو سارق ديگر با تخريب و کندن ديوار مغازه طلا فروشي قصد سرقت داشتند، خبرداد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد ایزدی درباره دستگیری سارق مغازه طلافروشی در کرمانشاه گفت: یکی از ماموران گشت پیاده کلانتری 14 حین انجام وظیفه و گشت‌زنی در محوطه بازار طلا‌فروش‌های کرمانشاه متوجه صدای غیرعادی و شبیه کندن دیوار می‌شود و برای بررسی موضوع به پشت بام بازار می‌رود.

ایزدی بیان داشت: با مراجعه مامور به پشت‌بام و بررسی محدوده اطراف مشخص شد، سه مرد جوان با استفاده از وسایلی چون بیل، کلنگ و قلم در حال تخریب و کندن دیوار یکی از مغازه‌های طلا‌فروشی که از قسمت پشت مشرف به ساختمان مخروبه‌ای بود، هستند.

وی ادامه داد : متهمان به محض مشاهده این مامور اقدام به فرار کردند، اما سرانجام پس از تعقیب و گریز طولانی و با تلاش مامور، یکی از آنها دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در بررسی‌های انجام گرفته در محل مشاهده شد متهمان مقدار تقریبی یک متر از دیوار مغازه طلافروشی را کنده بودند و اگر تنها چند ضربه دیگر به دیوار وارد می‌کردند راه نفوذ به مغازه طلا‌فروشی باز می‌شد که با هوشیاری و تلاش مامور، نقشه سارقان ناکام ماند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد