اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختلاف نظر کارشناسان کیتکو درباره روند قیمت طلا در هفته جاری

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا نسبت به روند تحولات قیمت طلا در هفته جاری اختلاف نظر دارند.



به گزارش سایت طلا در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا 22 نفر از 37 کارشناس شرکت کرده اند.

بر اساس این گزارش از این تعداد نیز 8 نفر پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد و 9 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته پیش رو کاهش خواهد یافت. 5 نفر نیز تاکید کردند قیمت طلا در روزهای آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز شرکت کنندگان در نظرسنجی کیتکو نیوز در خصوص روند تحولات قیمت طلا اختلاف نظر داشتند ولی با اختلاف اندکی بیشتر کارشناسان اقتصادی به روند نزولی قیمت طلا رای داده بودند.

قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت 23 دلاری روبرو شده است. کسانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند معتقدند ارزش دلار که در روزهای گذشته با افزایش روبرو شده طی روزهای آینده بار دیگر کاهش خواهد یافت.

افرادی هم که به کاهش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که افزایش ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت این فلز زرد وارد خواهد کرد.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1260 دلار خواهد بود./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد