اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرايدار اخراجي، طراح سرقت جواهرات‌ ميلياردي

چندی قبل مرد ثروتمند و همسرش، نیمه های شب به دنبال بازگشت از میهمانی متوجه سرقت میلیاردی طلا و جواهرات شدند.

به گزارش سایت طلا به نقل از آفتاب،چندی قبل مرد ثروتمند و همسرش، نیمه های شب به دنبال بازگشت از میهمانی متوجه سرقت میلیاردی طلا و جواهرات شدند.

مرد صاحبخانه به کارآگاهان گفت: «دزدان ناشناس با اطلاع از خالی بودن خانه به راحتی وارد شده و طبق نقشه ای حساب شده، بیش از یک میلیارد تومان طلا و جواهرات به سرقت برده اند.»

به دنبال این شکایت گروهی از مأموران با حضور در محل سرقت، به ردپای یک آشنا رسیدند چرا که دزدان با اطلاع از محل دقیق نگهداری طلا و جواهرات وارد خانه شده و به راحتی نقشه خود را عملی کرده بودند.

در ادامه کارآگاهان با کمک شاکی چند مظنون را شناسایی کردند که تحقیقات در این شاخه پلیسی بی نتیجه ماند.

تجسس ها ادامه داشت که شاکی با مراجعه به اداره آگاهی موضوع تازه ای مطرح کرد. «سال گذشته زن و مرد جوانی را به عنوان سرایدار استخدام کردم.

اما پس از مدتی به دلیل این که از نحوه کارشان راضی نبودم عذرشان را خواستم. البته اطلاعات دقیقی از آنها ندارم، فقط می دانم اهل یکی از محله های اطراف یک شهر در استان گیلان هستند.»

در ادامه قاضی پرونده به کارآگاهان نیابت داد، مظنونان پرونده را شناسایی و دستگیر کنند. پس از ارسال پرونده به اداره آگاهی استان گیلان تیمی از کارآگاهان با ترسیم چهره فرضی زوج جوان، جست وجوها را آغاز کرده و سرانجام با کمک اهالی موفق به شناسایی محل زندگی «امیر» و «لیلا» شدند.

سرهنگ عبادالله کریمی – رئیس پلیس آگاهی استان گیلان – در این باره گفت: متهمان پس از شناسایی از سوی شاکی دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند.

آنها ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در ادامه «امیر» جزئیات سرقت میلیاردی را فاش کرد.

وی اظهار داشت: «طی مدتی که به عنوان سرایدار در خانه ویلایی مشغول کار بودم متوجه شدم او طلا و جواهرات گرانقیمتی در خانه دارد.

بنابراین وقتی خانه را ترک کردم وسوسه سرقت طلا و جواهرات همیشه در ذهنم بود تا این که موضوع را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم. او هم قبول کرد در اجرای این نقشه کمکم کند.

بنابراین چند روز خانه را تحت نظر گرفته و روز حادثه با اطمینان از خالی بودن خانه به آنجا دستبرد زدیم.»

سرهنگ کریمی ادامه داد: ارزش طلا و جواهرات مسروقه حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان بود که 600 میلیون تومان از طلاها در مخفیگاه سارق کشف شد. «امیر» 200 میلیون تومان از طلا و جواهرات را فروخته بود که مالخر هم شناسایی و دستگیر شد. هم اکنون تحقیقات برای دستگیری همدست متهم و کشف بقیه طلاها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با هشدار به مردم، از آنها خواست هنگام استخدام سرایدار یا نیروهای خدماتی ابتدا سوابق آنها را به دقت بررسی کنند و به هیچ عنوان اجازه ندهند سرایدار یا نیروهای خدماتی از محل نگهداری پول، طلا و اسناد و مدارک باارزش مطلع شوند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد