اونس طلا2214.85
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تقدیر کشتی آرای از «سایت طلا» در آستانه روز خبرنگار

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر در آستانه روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به همه رسانه ها و بویژه خبرنگاران حوزه طلا و جواهر، این شغل را بسیار پر ریسک و پر استرس دانست و از زحمات همه خبرنگاران تشکر کرد.



محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تبریک روز خبرنگار به رسانه ها و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه خبرنگاران در گفتگو با سایت طلا تصریح کرد: خبرنگاری یک شغل بسیار پر ریسک و پر خطری است و یکی از بارزترین نماد اطلاع رسانی در حوزه طلا و جواهر در صنف ما سایت طلا - شرکت زرین است که سابقه طولانی در این زمینه دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تشکر از اقدامات و فعالیتهای سایت طلا طی چند سال اخیر عملکرد این سایت را رضایت بخش اعلام و بر تداوم این روند تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: سایت طلا یکی از منابع مراجعه اتحادیه و صنف طلا و جواهر به شمار می رود، و عملکرد گذشته آن این امر را اثبات کرده و می توان به آن اعتماد کرد و در مجموع این سایت کارنامه مثبتی طی چند سال اخیر از خود به جا گذاشته است.

محمد کشتی آرای اظهار داشت: در محدوده زمانی هشت یا نه سال در دنیا در حوزه طلا اتفاقاتی افتاده که از آن قبیل می توان به افزایش پی در پی قیمت طلا اشاره کرد که این امر برای مردم جاذبه داشت.
کسب اطلاعاتی در خصوص نرخ ها؛ تحلیلها کاهش، افزایش ،نوع سرمایه گذاری که آیا سرمایه گذاری کنند یاخیر؟ همه اینها زمانی مورد توجه مردم بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: از اکتبر سال 2011میلادی به بعد قیمت جهانی طلا سیر نزولی پیدا کرده و تقریبا یک سال است که دامنه نوسان بهای این فلز ثابت باقی مانده است . زمانی که طلا در اوج بود مردم دوست داشتند درباره قیمتها آگاه شوند. اما اکنون مردم دیگر تمایلی برای داشتن اطلاعات در خصوص قیمت طلا ندارند .

وی به خبرنگاران این حوزه توصیه کرد اقدامات جدیدی در حوزه جواهر انجام داده و در کنار تحلیل قیمت اونس طلا افکار مردم را به سمت و سوی صنعت و هنر طلا و جواهرات سوق دهند.

کشتی آرای در ادامه اضافه کرد: به جز مسائل اقتصادی خبرنگاران به حوزه سنگها نیز ورود کنند تا مردم اطلاعاتشان در این زمینه بالابرود. خبرنگاران برای شکوفایی صنعت طلا، به حوزه های برداشت از منابع غنی طلا و سنگهای قیمتی در کشور نفوذ کنند. زیرا این موارد جاذبه های جدیدی دارد و مسلما مخاطبین جدیدی خواهد داشت و توجه مسولین به آن بیشتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: مثلاً مردم دوست دارند درباره عقیق اطلاعات داشته باشند با اینکه این سنگ خیلی هم گران نیست. افراد بعد از اینکه این اطلاعات را بدست می آورند یک پله بالاتر می روند یعنی بدنبال اطلاعات جدیدتر می روند.

وی به جوانان توصیه کرد: نیروهای جوان دربخشهای دیگر صنف طلا و جواهر فعال شوند، اکتشاف معادن، بدست آوردن رگه ها و معادن جدید، تراش سنگها صادرات و تجارت آن، زمینه خوبی برای تلاش است، و به اندازه کافی طلافروشی در کشور وجود دارد و بسیاری از آنها دارند تعطیل می شوند.

کشتی آرای تاکید کرد: ما به طلافروش نیاز نداریم ما به دانشمندان جدید در حوزه طلا و جواهراحتیاج داریم یعنی یک جوان باید به دنبال تجارت، علم و آموزش طلا برود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه خبرنگاران و رسانه های جمعی، ابراز امیدواری کرد، تا رسانه ها وسیله ارتقاء این صنف را بیش از پیش فراهم سازند./الف


انتهای پیام




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد