اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مسابقه جستجوی الماس در فضا !

سایت طلا: طی یک رقابت فضایی، الماسی به ارزش 12 هزار پوند به فضا فرستاده می شود و هرکس این الماس را بیابد مالک آن خواهد شد.



به گزارش سایت طلا، برای نخستین بار یک الماس 12 هزار پوندی به فضا ارسال خواهد شد تا جستجو گران با ردیابی مسیر آن این سنگ گرانبها را در فضای جو زمین پیدا کنند.

این الماس در یک قاب فولادی سوار شده و به یک بالون هلیومی متصل می گردد، به روی جو کره زمین ارسال خواهد شد تا فشار اتمسفر در گوشه فضا بالون آن را باد کند.

بر اساس این گزارش، در این رقابت هرکه محل استقرار این الماس را در فضا پیدا کند صاحب آن می شود، و پس از آن این گوهر درخشان توسط یک بالون بزرگ نارنجی رنگ به زمین بازگردانده شده و به برنده این مسابقه اهداء خواهد شد .

بر این اساس، الماس 12 هزار پوندی هفته آینده از زمینی در محل "دربی شِر" در انگلیس به فضا فرستاده خواهد شد. شرکت «دیاموند77 » مسئول ارسال این الماس به فضا است.

گزارش سایت طلا حاکیست، "دیاموند 77" که یک شرکت خرده فروش آنلاین الماس می باشد در حال مذاکره با مقامات شرکت حمل و نقل هوایی انگلیس است تا مسیر الماس را ردیابی کند.

یک دستگاه ردیاب به الماس نصب شده و عبارت کلیدی "الماس در فضا" را تکرار می کند و این سه کلمه سرنخی برای شکارچیان الماس در مسابقه جستجوی گوهر 12 هزار پوندی در فضا به هنگام فرود است.

شرکت دیاموند77، هدف از ارسال الماس 12 هزار پوندی به فضا را شناساندن 80 درصد از بهترین الماسهای جهان به شرکتها و ارتقای تعامل خرده فروشان آنلاین الماس در جهان عنوان کرده است./الف


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد