اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختلاف نظر کارشناسان اقتصادی نسبت به روند تحولات قیمت طلا در هفته آتی

سایت طلا : شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز در خصوص روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند و برخی از آنها افزایش قیمت طلا و برخی دیگر نیز کاهش قیمت این فلز گرانبها را پیش بینی کرده اند.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، از 37 کارشناس ارشد اقتصادی و فعال بازار طلا 25 نفر در نظرسنجی این هفته شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 11 نفر به افزایش قیمت جهانی طلا در روزهای آینده رای داده اند.

بر اساس این گزارش 9 نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده با کاهش روبرو خواهد شد و 5 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت با تغییر چندانی مواجه نخواهد شد.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند ولی قیمت این فز گرانبها در هفته ای که گذشت با افت 19 دلاری روبرو شده است.

کسانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که تنش های سیاسی بین المللی کمک زیادی به افزایش قیمت این فلز زرد در روزهای آینده خواهد کرد.

آدریان دی تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: تشدید تنش های ژئوپلیتیک به خصوص در نوار غزه و اوکراین می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.
وی افزود: البته نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا نیز می تواند فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کند.

کن موریسون تحلیلگر اقتصادی نیز در این باره تصریح کرد: قیمت طلا در هفته های گذشته بین 1270 تا 1350 دلار در نوسان بوده است.
اگر تنش در غزه و اوکراین تنها موجب افزایش یک درصدی قیمت طلا در بازارهای جهانی شده باشد با برطرف شدن این تنشها باید منتظر کاهش شدید قیمت طلا باشیم. به نظر من قیمت تا یکی دو هفته آینده به 1275 دلار خواهد رسید./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد