اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 کلید طلایی پولدار شدن

پولدار شدن نه کار سختی است و نه غیر ممکن. اغلب ما فکر می کنیم پولدار شدن آن هم بدون سرمایه اولیه کارغیرممکنی است. اما حقیقت آن است که بسیاری از ثروتمندان مطرح جهان از سرمایه اولیه چندانی برخوردار نبوده اند.



ثروتمند شدن آرزوی خیلی هاست آرزویی که بعضا از سوی برخی ها نکوهش می شود حتی در جامعه هستند افرادی که به غلط همه ثروتمندان را افرادی که از دست رنج دیگران به جایی رسیده اند می دانند.

اما حقیقت این است که اگر واقعا هدف شما در زندگی پولدار شد باشد و در این مسیر گام بردارید موفق می شوید در این گزارش به 7 تا از کلید هایش اشاره می کنیم.

1. تخصص در مسیر علایق و توانایی

حقیقت این است که اگر همه آدم ها در مسیر درست تحقق آرزوهایشان گام بردارند و به علایق شان توجه کنند می توانند به نهایت آرزوهایشان برسند.

متاسفانه دلیل عدم کامیابی و موفقیت افراد این است که در مسیر تحقق علایق شان و کسب توانایی در آنچه به آن علاقمند هستند نمی روند.

کسی که علاقه اش در موسیقی است طب می خواند! پس بدیهی است که پزشک ناموفقی می شود.

نوشتن را دوست دارد اما حسابدار می شود!! حسابدار همیشه افسرده.

اگر آنچه انجام می دهید را دوست ندارید همین الان ترکش کنید. به همین سادگی.

2. تمرکز

روی یک چیز و یک کار تمرکز کنید . واقعا درست گفته اند با یک دست نمی توان چند هندوانه برداشت. به جای اینکه انرژی تان را در انجام چند کار که در آن توانایی دارید هدر بدهید یک کار را درست و با تمرکز انجام دهید. موفقیت شما تضمین می شود.

3. شناخت ابزار و ملزومات

همه ابزار و ملزومات لازم برای موفقیت کارتان را بشناسید و به دست بیاورید. ابزار و ملزومات همیشه مادی نیستند گاهی یک مهارت جدید، یک دوست آشنا به کار و مشارکت با یک شرکت همکار می تواند سرعت موفقیت شما را چند برابر کند.

4. تمایز

بین خودتان و رقبایتان تمایز ایجاد کنید کاری کنید که مثل همه نباشید سعی کنید در حد امکان متفاوت بودنتان را مشخص کنید و به رخ بکشید.

5. تحمل

موفقیت یک خط و یک مسیر مشخص نیست بلکه مسیر پر پیچ و خمی است که در هر لحظه ممکن است شمارا در موقعیت های پیش بینی نشده قرار دهد در این مسیر تحمل و ثابت قدمی است که باعث موفقیت شما می شود و شما را از کسانی که در مسیر جامانده اند جدا می کند.

6.اصلاح

انسان های موفق چارچوب بندی و خط قرمز های کمتری دارند آنها هر لحظه آماده پذیرش ایده های نو و حرکت در مسیر های ناشناخته اند.

ریسک پذیری بالا و توانایی پذیرش خطاها از نکات برجسته آدم های موفق است. آنها از بیان و اعتراف به اشتباهاتشان نمی ترسند.

7.مشورت

آدم های موفق همیشه مشورت می کنند و حرف حق و درست را بدون توجه به مرجعش می پذیرند حتی اگر آن فرد کارمند زیر دستشان باشد و یا حتی لحن نامناسبی در کلامش باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد