اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش کسری تجاری آمریکا به ضرر قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : وزارت بازرگانی آمریکا در تازه ترین گزارش خود از کاهش کسری تجاری این کشور در ماه اکتبر خبر داد که این مساله موجب افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد، کسری تجاری این کشور طی ماه اکتبر به کمتر از 40/6 میلیارد دلار رسیده که این رقم نسبت به سپتامبر بیش از 5/4 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش کسری تجاری آمریکا طی ماه سپتامبر به بیش از 43 میلیارد دلار رسیده بود. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی کاهش کسری تجاری آمریکا موجب افزایش ارزش دلار خواهد شد و این مساله افت قیمت طلا را در پی خواهد داشت.

میزان صادرات آمریکا طی ماه اکتبر با رشد 1.8 درصدی روبرو شده و به بیش از 192 میلیارد دلار رسیده و میزان واردات نیز با 0.4 درصد افزایش به 233 میلیارد دلار رسیده است که این بالاترین رقم از مارس 2012 میلادی به شمار می رود.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته که علت اصلی آن نگرانی سرمایه گذاران از متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا است. آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا روزهای 17 و 18 دسامبر برگزار خواهد شد./م


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد