اونس طلا2321.02
مظنه15,276,000
18 گرم3,526,400
ارزش سکه34,416,828
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

خواستگاری عجیب زن معروف عرب از رونالدو ! + عکس

من اعتراف می کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم بشوم با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم

به گزارش سایت طلا،حضور رونالدو در عربستان انبوهی از اخبار و حواشی را هر روز روانه سایت‌ها و رسانه‌های کشورهای عربی کرده است.

حالا در تازه ترین حاشیه‌های عجیب، شیلا سبت ملکه زیبایی ۳۳ ساله بحرینی گفته است مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و مستقیما به او پیشنهاد ازدواج بدهد.

این خانم که در صنعت مد هم فعال است و طرفداران زیادی دارد، می گوید: «من هیچ مشکلی برای ازدواج با ستاره پرتغالی فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. من اعتراف می کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم بشوم با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد.»

او البته برای این خواستگاری یک شرط عجیب گذاشته که رونالدو باید مسلمان شود!

پیش از این یک خواننده زن مصری هم مدعی شره بود از جورجینا نامزد فعلی رونالدو زیباتر و شیرین‌تر است و از او به دلیل عمل‌های زیبایی متعدد انتقاد کرد.

این چهره زن مشهور بین مردم عرب‌ همچنین طعنه‌ای به شهرت جورجینا رودریگز زد و آن را بی‌ارزش دانست چرا که به عقیده او این مدل آرژانتینی داشته‌های خود را مدیون کریستیانو رونالدو است.

گفتنی است جورجینا رودریگز اخیرا بعد از حضور کریستیانو رونالدو در عربستان به واسطه پوشیدن پیراهن النصر و رعایت حجاب در برخی مراسم های سنتی سعودی‌ها، محبوبیت زیادی بین جوانان عرب پیدا کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد