اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش مدیرکل حقوقی وزارت ورزش به شایعه اختلاس یک رئیس فدراسیون

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان به اخبار منتشر شده درخصوص ابلاغ کیفرخواست رئیس یک فدراسیون ورزشی به وزارت ورزش واکنش نشان داد.

به گزارش سایت طلا، درحالی که خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه نامه کیفرخواست رئیس یکی از فدراسیون‌های ورزشی به جرم اختلاس به وزارت ورزش و جوانان رسیده اما مرتضی فلاح، مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا این لحظه چنین کیفرخواست دریافت نکرده‌ام. اساسا اگر چنین نامه‌ای ابلاغ شده باشد به دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان می‌رسد.

فلاح در واکنش به این سوال که اگر کیفرخواست مربوطه ابلاغ شود آیا فرد خاطی از سمتش معلق خواهد شد یا خیر، گفت: در اجرای قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری اگر دادستان آن را به دستگاهی ابلاغ کند، فرد تا زمان ابلاغ رای نهایی تعلیق می‌شود.

گفتنی است روز ۲۰ اردیبهشت ماه اخبار غیررسمی درخصوص صدور کیفرخواست یکی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی به‌جرم اختلاس منتشر و ادعا شد این فرد به ۱۱ تخلف که ۸ مورد آن اختلاس است، متهم شده است.

امروز اما خبر رسید که نامه مربوط به این موضوع به وزارت ورزش و جوانان رسیده است که طی آن معاون دادستان تهران خطاب به وزیر ورزش و جوانان مواردی را عنوان کرده است و با این حساب فرد مذکور باید از کار برکنار و سرپرست جدید برای فدراسیون مربوطه تعیین شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد