اونس طلا2382.19
مظنه16,297,000
18 گرم3,762,100
ارزش سکه36,717,141
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
گزارش آگهی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین را باید پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال دانست. فعالان بازار کریپتوکارنسی می‌دانند که ریزش قیمت بیت کوین سبب خواهد شد که قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها کاهش پیدا کند و افزایش قیمت آن نیز سبب افزایش قیمت آلت کوین‌ها خواهد شد.

بیت کوین را باید پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال دانست. فعالان بازار کریپتوکارنسی می‌دانند که ریزش قیمت بیت کوین سبب خواهد شد که قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها کاهش پیدا کند و افزایش قیمت آن نیز سبب افزایش قیمت آلت کوین‌ها خواهد شد.

به همین دلیل همه افراد خبره قبل از این که اقدام به خرید هر کوین یا توکنی در این بازار کنند، کار تحلیل تکنیکال بیت کوین را انجام می‌دهند تا بتوانند زمان مناسب برای خرید یا فروش را پیدا کنند. در ادامه در خصوص تحلیل تکنیکال بیت کوین نکاتی را بیان خواهیم کرد.

تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

همانطور که به آن اشاره کردیم، تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین را باید یکی از مهم ترین تحلیل‌ها در بازار ارزهای دیجیتال دانست. روند بیت کوین می‌تواند روی روند تقریباً تمام آلت کوین‌ها تأثیر بگذارد و همین امر سبب افزایش اهمیت آن می‌شود. با بررسی و تحلیل روزانه ارز دیجیتال بیت کوین، می‌توان روند کلی بازار را به دست آورد و اقدامات مناسب را برای کسب سود انجام داد.

در ماه‌های گذشته، قیمت بیت کوین روندی نزولی داشته و پس از ثبت سقف قیمتی جدید، قیمت آن کاهش شدیدی را تجربه کرده است. کارشناسان با تحلیل بیت کوین به دنبال پیدا کردن کف قیمتی آن هستند تا بتوانند خریدهای خود را در زمان درست و با قیمت مناسب انجام دهند.

پیش بینی روند حرکتی بیت کوین

با بررسی و تحلیل قیمت بیت کوین می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال در دو ماه اخیر میان یک کف و سقف در حرکت بوده است. کف این محدوده عدد 26500 دلار را نشان می‌دهد و سقف قیمتی آن 30500 است.

این کف و سقف را باید مهم ترین مقاومت و حمایت فعلی بیت کوین دانست که در صورتی که هر کدام از آن‌ها بشکند، می‌توان انتظار داشت که قیمت در همان سمت روند حرکتی خود را برای چند درصد دیگر ادامه دهد. در صورتی که قیمت بیت کوین محدوده حمایتی 26500 تا 27000 دلار را بشکند، قیمت آن تا حدود 25000 دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

در صورتی که این محدوده نیز نتواند روند بیت کوین را متوقف کند، باید انتظار داشت که قیمت آن کاهش بیشتری پیدا کند و به محدوده 22000 دلار برسد. البته این تنها احتمال ممکن برای حرکت بیت کوین نیست.

در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده فعلی که قیمت آن در حدود 27000 دلار است، روندی صعودی را پیش بگیرد، می‌تواند مجدداً مقاومت محدوده 30000 دلار را تست کند و در صورتی که آن را با موفقیت بشکند، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین از 31000 دلار فراتر رود.

تحلیل بیت کوین امروز

در تایم فریم 4 ساعته بیت کوین می‌توان الگوی دو قله را مشاهده کرد که این الگو را باید الگویی ریزشی دانست. اما با توجه به این که الگوی دو قله مد نظر در انتهای روندی صعودی شکل نگرفته است، نمی‌توان آن را کاملاً معتبر دانست و بر اساس آن انتظار داشت که قیمت بیت کوین کاهش یابد. البته در تحلیل تکنیکال بیت کوین، می‌توان برخی الگوها و موارد دیگر را نیز مشاهده کرد.

وجود واگرایی در چارت بیت کوین از دیگر مواردی است که باعث شده بسیاری انتظار کاهش قیمت آن را داشته باشند.

بر اساس عقیده بسیاری از کارشناسان در حال حاضر و با توجه به قرار گرفتن بیت کوین در یک رنج طولانی، اخبار می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در روند حرکتی بیت کوین بگذارد. وجود مشکلات در سیستم بانکی آمریکا و ورشکستگی برخی از بانک‌های این کشور باعث شده تا افراد بسیاری اقدام به خرید بیت کوین برای حفظ سرمایه خود کنند و همین امر می‌تواند سبب شود که احتمال افزایش قیمت بیت کوین نیز وجود داشته باشد.

از دیگر مواردی که می‌توان در چارت بیت کوین مشاهده کرد، حضور بیت کوین در یک محدوده عرضه و تقاضاست. این محدوده با توجه به این که در بالای خط روند کوتاه مدت و نزولی بیت کوین قرار دارد، می‌تواند نویدبخش احتمال افزایش قیمت آن باشد. برخی از کارشناسان و تحلیل گران عقیده دارند که در صورت تکمیل پولبک فعلی و تثبیت قیمت بالای این خط روند، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند.

نکات مهم در تحلیل تکنیکال بیت کوین

در حال حاضر در تحلیل تکنیکال بیت کوین، می‌توان الگوهای متفاوتی را مشاهده کرد که برخی از آن‌ها اشاره به روند صعودی و برخی دیگر اشاره به روند نزولی دارند. در این زمان دانش افراد می‌تواند به کمک آن‌ها بیاید تا بتوانند الگوهایی با اعتبار بیشتر را پیدا کنند تا بتوانند مسیر قیمت بیت کوین را به شکلی بهتر پیش بینی کنند.

همچنین قبل از این که اقدام به خرید یا فروش بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها کنید، حتماً اخبار را بررسی کنید. زیرا در بازار ارزهای دیجیتال اخبار می‌تواند روی قیمت‌ها تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

جمع بندی

قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود 27000 دلار است که نسبت به چند هفته پیش افت قیمتی در حدود 3000 دلار را تجربه کرده است.
اکنون می‌توان الگوهای متفاوتی در چارت بیت کوین مشاهده کرد اما با توجه به این که بیت کوین در دو ماه اخیر در یک محدوده قیمتی بوده، نمی‌توان همه آن‌ها را کاملاً معتبر دانست.
برخی از این الگوها به روند صعودی و برخی دیگر به روند نزولی بیت کوین اشاره می‌کنند.
با توجه به این موارد قیمت بیت کوین در صورتی که افزایش پیدا کند و بتواند مقاومت محدوده 30000 دلار را با قدرت مناسب بشکند، می‌تواند تا محدوده 32000 دلار روند خود را ادامه دهد.
در صورتی که قیمت بیت کوین حمایت محدوده 27000 دلار را از دست بدهد، باید منتظر واکنش آن به حمایت محدوده 25000 دلار بود
برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتماً از صرافی‌های معتبر استفاده کنید تا با مشکلات متفاوت مواجه نشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد