اونس طلا2198.01
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

لزوم دقت در معاملات نقدی آنلاین سكه

سایت طلا: تجارت الکترونیک چند سالی است که با فراگیر شدن سیستمهای الکترونیکی، و گسترش فضای مجازی توسعه یافته، و تلفیق تجارت نوین و سنتی، و در رأس آن خرید و فروش الکترونیکی سکه بسیار حائز اهمیت است.



در حدود یکسال پیش شرکت زریک شکوه مهرگان با راه اندازی سامانه خرید و فروش آنلاین سکه طلا برای اولین بار در ایران پا به عرضه این نوع فعالیت گذاشت و با راه اندازی سامانه خرید و فروش آنلاین سکه این امکان برای همه افراد میسر گردید که بتوانند به صورت آنلاین با قیمت بازارهای اصلی کشور صرف نظر از اینکه چه تعداد سکه خرید نمایند و یا از چه شهر یا کشوری خرید کنند، سعی بر این شد اختلاف و تبعیض در خرید و فروش به لحاظ مکانی و تعداد از میان برداشته شود و این تداعی کننده عدالت در تجارت می باشد.

با توجه به نیاز روز و رشد فزاینده اینترنت و تجارت الکترونیکی در کشور بسیاری از مشاغل و ادارات دولتی و خصوصی ناگزیر به پیروی از بازار جدید جهت تامین منافع مشتریان و جلب رضایت آنان گام برداشته اند و با راه اندازی وبسایت ها و پرتال های مختص با تجارت خویش سعی نمودند که این کمبود را رفع نمایند.

نگرانی های معامله گران از این بابت است که امروز که یکسال از فعالیت تجارت الکترونیک سکه در ایران می گذرد وبسایت‌ها و شرکت‌های کوچک زیادی در این عرصه پا گذاشته‌اند که ممکن است به اعتبار این تجارت نوین خدشه وارد کنند.

از یک سال گذشته که بانی این تجارت و ایده آن شرکت زریک بود خیالمان راحت بوده زیرا زریک با اخذ تمام مجوزات لازم از نهاد های مربوطه با پشتوانه مالی و تعهد پذیری بالا در جهت پیشرفت این تجارت نوپا قدم های بزرگی برداشته و توانسته اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب نماید .

زریک با امانت داری مطمئن و تلاش در جهت ایفای تعهدات خویش مانند،امکان خرید و فروش برای مشتریان در هر زمان بدون تاثیرپذیری از نوسانات بازار ،آمادگی جهت تحویل سکه به مشتریان به محض درخواست مشتری ،پرداخت وجه حاصل از فروش به حساب مشتری بدون تاخیر عامدانه
موجبات جلب اعتماد مشتریان خود را در یکسال گذشته فراهم کرد و تا حدودی توانسته نگاه منفی افراد را نسبت به تجارت اینترنتی و الکترونیک را تغییر داده تا بتوانند به این نوع تجارت که در آینده بیش از پیش گسترش می یابد با اعتماد کامل نگاه کنند.

و از آنجائیکه این نوع تجارت در جامعه به مرور زمان دارای اعتبار می گردد و افراد و شرکت های جدیدی بدون اخذ مجوزات لازم پا به این عرصه می گذارند توجه و دقت مضاعفی را برای معامله گران الکترونیکی و آنلاین می طلبد تا در معاملات خویش محتاط باشید و بدون تحقیق و شناخت کافی از خرید و فروش امتناع نمائید و از معامله با سایت های فاقد نماد اعتماد الکترونیک خودداری نمائید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد