اونس طلا2212.29
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

علت تیراندازی پلیس در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای موبایل‌قاپ در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان گشت واکنش سریع پلیس آگاهی تهران بزرگ درحال گشت‌زنی در محدوده میدان راه‌آهن و خیابان شوش بودند که به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ مشکوک شده و دستور توقف وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، موتور مذکور سرقتی است، افزود: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله با موتور سیکلت به طرز خطرناکی متواری شدند و یک تعقیب و گریز طولانی را در جنوب تهران آغاز و به خودروهای شهروندان نیز آسیب جزئی وارد کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در جریان تعقیب و گریز کارآگاهان را با چاقو تهدید کردند، گفت: کارآگاهان در جریان این تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک کرده و در ادامه نیز به لاستیک موتورسیکلت شلیک کرده و با اجرای طرح مهار موفق به توقف وسیله نقلیه مذکور و دستگیری یکی از سرنشینان آن شدند. سرنشین دیگر موتورسیکلت پابه فرار گذاشت.

ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از صندوق کوچک موتورسیکلت متهم، آلات و ادوات سرقت را نیز کشف و ضبط کرده و متوجه شدند متهم یکی از موبایل قاپ‌های حرفه‌ای در تهران است.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی از شهروندان اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه دستگیری دیگر متهم این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد