اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جایزه پلیس برای رانندگان قانونمدار در نوروز ۱۴۰۲

رئیس پلیس راهور فراجا از اهدای جوایز ویژه به رانندگان قانونمند در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ موج اول سفرهای نوروزی شروع شده است و پیش‌بینی می شود طی روزهای آتی و تا سوم فروردین سال جدید با افزایش ۳۶ درصدی همراه باشد.

وی با اشاره به تاریخ شروع ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲، گفت: از سوم فروردین ۱۴۰۲ و با شروع ماه مبارک رمضان، پیش بینی می‌شود که سفرهای بین شهری و استانی کاهش ۹ درصدی داشته باشد.

هادیانفر از مرگ ۱۲۵ نفر در سه روز گذشته براثر تصادفات رانندگی خبر داد و گفت:‌ این‌ها آمار جانباختگان صحنه تصادفات است، متاسفانه از روز ۲۴ اسفند که سفرهای نوروزی شروع شده است ۱۲۵نفر از هموطنان عزیزمان را براثر تصادفات رانندگی از دست دادیم.

وی اضافه کرد: علل اصلی تصادفات، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است لذا خواهشی که داریم این است که هموطنان عزیز قبل از رانندگی، حتما استراحت کافی را داشته و در طول مسیر نیز هرجا که احساس خستگی کردند، استراحت کنند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به آمار جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز سال گذشته، اظهارکرد: در نوروز سال گذشته متاسفانه ۱۱۰۰ نفر از هموطنانمان بر اثر سوانح ترافیکی کشته و ۱۸ هزار نفر نیز مجروح و مصدوم شدند که آمار بسیار بالایی است.

وی همچنین از اهدای جوایز ویژه به رانندگان قانونمند در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:‌ جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد و تمامی رانندگانی که در ایام نوروز مرتکب تخلف نشده و در تصادفی نیز نقش نداشته باشند، می‌توانند از این جوایز بهره مند شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد