اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ به فیسبوک بازگشت

دو سال پس از ممنوعیت به دلیل شورش کنگره آمریکا، ترامپ اولین پست‌های خود را در حساب‌های بازگردانده‌ شده‌اش در فیس‌بوک و یوتیوب منتشر کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، دنبال‌کننده‌های ترامپ پست‌های صفحه فیس‌بوک و کانال یوتیوب او با عنوان «من برگشتم!» در کنار یک کلیپ ویدیویی ۱۲ ثانیه‌ای از سخنرانی پیروزی‌اش در انتخابات ۲۰۱۶ که می‌گوید: «متاسفم که شما را منتظر نگه می‌دارم» که به صفحه نمایش «ترامپ ۲۰۲۴» محو می‌شود، شاهد بودند.

ترامپ ۷۶ ساله جمهوری خواه – که دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شده است – نتوانسته است برای ۳۴ میلیون دنبال کننده فیس بوک و ۲.۶ میلیون مشترک یوتیوب محتوایی پست کند.
این پلتفرم‌ها چند روز پس از شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱، زمانی که گروهی از حامیان ترامپ به کنگره یورش بردند، او را اخراج کردند. در این حادثه ۵ نفر از جمله یک نیروی پلیس کشته شد، صدها نفر بازداشت شدند و ترامپ به خاطر آن استیضاح شد. او به دلیل انتشار محتوایی که به گفته پلتفرم‌ها باعث تحریک ناآرامی‌ها می‌شد، تحریم شد.

حساب توییتر او در ماه نوامبر توسط مالک جدید این پلتفرم، ایلان ماسک بازگردانده شد، اما ترامپ هنوز در توییتر پستی ارسال نکرده است.

ترامپ با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، کمپین انتخاباتی نامحتمل خود در سال ۲۰۱۶ را تقویت کرد. این بازگشت به او امکان دسترسی به ابزارهای کلیدی برای جمع‌آوری سرمایه سیاسی را می‌دهد و به او اجازه می‌دهد تا در سه پلتفرم بزرگ فناوری به مجموع ۱۴۶ میلیون دنبال‌کننده دست یابد.

یوتیوب در توییتی با اشاره به اقدام خود برای بازگرداندن حساب کاربری ترامپ گفت: "ما به دقت خطر ادامه خشونت در دنیای واقعی را ارزیابی کردیم، و به رای دهندگان فرصت یکسانی برای شنیدن نامزدهای اصلی در آستانه انتخابات می‌دهیم."

رئیس جمهور سابق در اواخر سال ۲۰۲۱ پلتفرم رسانه اجتماعی خود را به نام Truth Social تأسیس کرد که در زمان ممنوعیت خود از توییتر و متا برای برقراری ارتباط با حامیانش به آن تکیه کرد.

بازگشت ترامپ به یوتیوب و فیس‌بوک درست زمانی اتفاق می‌افتد که دفتر دادستانی منطقه منهتن در حال بررسی اتهامات جنایی مربوط به پرداخت‌های بی‌پرده به یک ستاره فیلم‌های مستهجن در طول مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ است، اتهاماتی که ترامپ و متحدانش بدون مدرک با هم بر سر آن بحث می‌کنند، انگیزه‌های سیاسی دارند. ترامپ همچنین با شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری کلاهبرداری مدنی توسط ایالت نیویورک مواجه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد