اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این استان مملو از مسافران نوروزی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل، از ورود ۱۱۶ هزار و ۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه به این استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد تردد بالغ بر ۲۰۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان بودیم.

به گزارش سایت طلا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل گیلان، از ورود ۱۱۶ هزار و ۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد تردد بالغ بر ۲۰۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

غلامعلی نیک فهم، با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: از ۲۴ لغایت ۲۵ اسفند ماه، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد ۲۰۸ هزار و ۴۰۶ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۱۱۶ هزار و ۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه به استان و خروج ۹۱ هزار و ۶۰۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۶ درصدی در ورود به استان و پنج درصدی در خروج از استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۵۴ هزار و ۴۲۱ دستگاه وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر - چابکسر با ۳۴ هزار و ۱۸۷ دستگاه وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۳۲ هزار و ۸۶۰ دستگاه وسیله نقلیه بوده است.

نیک فهم، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۶۳۷ دستگاه وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز گذشته، ۲۵ اسفند ماه با متوسط تردد ۶۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور لاهیجان - آستانه اشرفیه با متوسط تردد روزانه ۴۳ هزار و ۷۷۶ دستگاه وسیله نقلیه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد