اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ۴ عادت روزانه، شوهرتان را عاشق خودتان کنید

هیچ زنی همیشه نمی‌داند که در ذهن همسرش چه می‌گذرد، حتی اگر او را خوب بشناسد.

هیچ زنی همیشه نمی‌داند که در ذهن همسرش چه می‌گذرد، حتی اگر او را خوب بشناسد. اما ۴ عادت روزانه وجود دارد که مردان عاشق آن هستند.

ما در سایت طلا، ۴ عادت کوچک برایتان آوردیم که شوهر شما را خوشحال و ازدواج شما را قوی نگه می دارد.

۱. به او توجه کنید

عادت کنید که در هر شرایطی به همسرتان توجه کنید و او را اولویت اول زندگیتان قرار دهید. از کارهایی که او برای زندگیتان انجام می دهد قدردانی و تشکر کنید. او را تحسین کنید و ابراز عشق کنید. یکی از مهم ترین عادت های روزانه زنانی که شوهرانشان دیوانه وار عاشق آنها هستند این است که به همسرشان توجه کنند، هم به چیزهای کوچک و هم بزرگ. حتی اگر ۱۰ تا فرزند هم دارید این عادت را فراموش نکنید.

2. برقراری ارتباط چشمی و فیزیکی

همه مردان می خواهند احساس کنند همسرشان آنها را می خواهد. آنها دوست دارند همیشه در چشم زنشان جذاب بمانند حتی اگر چاق یا کچل شوند. وقتی همسرتان را در آغوش می گیرید، دستش را می گیرید یا موهایش را نوازش می کنید به او احساس آرامش و عشق می دهید. او دوست دارد که شما از طریق رفتارتان هم به او نشان می دهید که دوستش دارید. زبان عشق بسیاری از مردان لمس فیزیکی است.

۳. مراقب خودت باش

برای مردان بسیار مهم است که همسرشان مراقب خودش باشد. آنها دوست دارند ببینند که زنشان از نظر جسمی و روحی سالم است. مراقبت از خودتان، شما را فوق العاده دوست داشتنی می کند. به سلامتی آنها هم اهمیت بدهید اما برایشان مادری نکنید.

این کار نشان می دهد که شما همیشه نیازهای دیگران را بر خودتان ترجیح نمی دهید. زنی که از خودش مراقبت می‌کند و به نظافت و سلامتش اهمیت می دهد، اعتماد به نفس و عزت نفس دارد واقعاً جذاب‌ است.

۴. بیش از حد مفید نباشید

زنان ذاتاً مراقب هستند و دوست دارند از همه مراقبت کنند. این فداکاری نباید به اندازه ای باشد که خودتان را فراموش کنید. مردها نمی خواهند شما همیشه مفید باشید. مردها دوست دارند لباس هایشان را جمع کنید و شلختگی آنها را مرتب کنید. اما آنها دوست ندارند که همسرشان خانه را سم پاشی کند یا کارهایی انجام بدهد که مسئولیتش با مرد خانه است. مطمئن باشید اگر مردی دوست داشت که همسرش این کارها را انجام دهد هرگز ازدواج نمی کرد و مسئولیت یک زندگی را به عهده نمی گرفت.

وقتی به شوهرتان مثل بچه نگاه می کنید، او هم فکر می کند شما مادرش هستید.

بنابراین، هر روز تلاش کنید تا کارهای کوچکی را انجام دهید که شوهرتان را خوشحال نگه می دارد و دیوانه وار عاشق شما می شود تا یک ازدواج طولانی و شاد داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد