اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این گونه لباس بپوشید تا قد بلندتر شوید + تصاویر

بعضی چیزها در ظاهر ما قابل تغییر نیستند و قدمان یکی از آن ها است. اما ما می توانیم کاری کنیم که بلندتر به نظر برسیم و در این مورد باید از استایلیست ها ممنون باشیم. حتی سلبریتی ها هم از این ترفندها استفاده می کنند.

به گزارش سایت طلا، بعضی چیزها در ظاهر ما قابل تغییر نیستند و قدمان یکی از آن ها است. اما ما می توانیم کاری کنیم که بلندتر به نظر برسیم و در این مورد باید از استایلیست ها ممنون باشیم. حتی سلبریتی ها هم از این ترفندها استفاده می کنند.

۱- کلاه قد را بلندتر نشان می دهد

کلاه نه تنها از صورت در برابر نور خورشید محافظت می کند، بلکه کمک می کند چند سانتیمتری هم بلندتر به نظر برسید. هنگام انتخاب کلاه این نکات را در نظر داشته باشید:

عرض کلاه نباید بیشتر از عرض شانه هایتان باشد.

رنگ کلاه نباید با بقیه ی لباس هایتان در تضاد باشد.

از گذاشتن کلاه به شکل غیر متعارف خودداری کنید.

از گذاشتن کلاه های صاف خودداری کنید.

۲- لباس های گشاد اندام را پهن تر نشان می دهند

از لباس های گشاد به کلی دوری کنید چون اندام تان را به جای کشیده، پهن نشان می دهند. هنگام تصمیم گیری درباره ی پوشش روز خود، لباس هایی را انتخاب کنید که فرم کلی اندام تان را از سر تا پا کشیده نشان می دهند. اگر می خواهید راحت باشید و لباس سایز بزرگ یا گشاد به تن کنید، می توانید از کمربند استفاده کنید چون با مشخص کردن کمر، بر روی فرم کلی اندام تان ایجاد تأکید می کند.

۳- لباس های مشکی در اندازه ی مناسب می توانند بسیار کمک کننده باشند

لباس های مشکی می توانند تمام رازهای شما را پنهان و روی هر چه دلتان بخواهد تأکید کنند. این دست لباس ها می توانند اثری دراماتیک هم داشته باشند که ظاهری عالی به شما خواهد بخشید.

با این حال، هنگام انتخاب لباس های مشکی باید به اندازه ی آن ها توجه داشته باشید. اگر بیش از حد گشاد باشند، پوشش کسل کننده و بی شکلی پیدا خواهید کرد. برای برجسته کردن پستی بلندی های بدن و حتی کشیده تر نشان دادن اندام، لباس هایی را انتخاب کنید که کاملاً اندازه تان باشند، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد.

۴- تاپ های بالای ناف و کت های کوتاه نسبت های بدن را متعادل می کنند

اگر می خواهید هم شیک باشید و هم بلندتر و باریک تر به نظر برسید، بهترین راه استفاده از لباس هایی است که روی فرم اندام تان تأکید می کنند. کراپ تاپ ها یا همان تاپ های بالای ناف و کت های کوتاه نقشی اساسی در این امر دارند چرا که باعث می شوند پاها بلندتر به نظر برسند و بالاتنه کوتاه تر. اگر دل تان نمی خواهد شکم تان بیرون باشد، تاپ هایی که در قسمت کمر جمع می شوند و شلوارهای فاق بلند بهترین گزینه برای شما هستند. فرقی نمی کند چه لباسی به تن کنید، هدف باید تأکید بر فرم کلی اندام باشد.

۵- زیورآلات هم به اندازه ی لباس ها مهم اند

لباس ها و کفش ها برای تعادل بخشی به نسبت های بدن ضروری اند، اما زیورآلات هم می توانند مکملی عالی برای ظاهر شما باشند. یک راه برای بلندتر نشان دادن قد، استفاده از گردنبندهای بلند و ظریف است که باعث می شود گردن بلند و باریک به نظر برسد و هر پوششی را شیک می کند. گوشواره های بلند هم چند سانتمیتری قد را بلندتر نشان می دهند.

به دنبال زیورآلات سبک با اشکال هندسی مثل مثلث، مربع و لوزی باشید. برای اینکه ظرافت ظاهرتان حفظ شود، افراط نکنید و همه چیز را با هم نیاندازید.

۶- کفش های نوک تیز و رنگ پوست، پاها را باریک و کشیده نشان می دهند

کفش های پاشنه بلند گرچه چند سانتیمتری به قد اضافه می کنند اما اگر مدل کفش درست انتخاب شود این تأثیر بیشتر نیز خواهد شد. برای مثال، کفش های نوک تیز می توانند تغییری چند سانتمیتری در فرم پاهایتان ایجاد کنند که اگر به دنبال بلندتر نشان دادن قد خود باشید، بسیار تأثیرگذار خواهد بود. حتی کفش های تخت نوک تیز هم این تأثیر را دارند، اگر مایل به پوشیدن کفش پاشنه بلند نیستید.

یک نکته ی دیگر رنگ کفش ها است که باید تا حد ممکن به رنگ طبیعی پوست تان نزدیک باشد. این امر باعث می شود پاها کشیده تر به نظر برسند.

۷- رنگ های تیره می توانند بهترین ویژگی های ظاهری تان را برجسته کنند

فشن صرفاً درباره ی هماهنگ کردن طرح ها و فرم ها نیست، بلکه درباره ی درک نحوه ی تکمیل صحیح رنگ ها نیز هست به گونه ای که بهترین ویژگی های ظاهری شما برجسته شوند. برای مثال، شلوارهایی که به رنگ های تند یا تیره هستند با یک بلوز رنگ روشن ترکیب خوبی می سازند و باعث می شوند پاهایتان بلندتر به نظر برسند. این تکنیک به صورت معکوس نیز تأثیرگذار است، یعنی با ترکیب رنگ های روشن و تیره در لباس های پایین تنه و بالا تنه، اندام کشیده تر به نظر می رسد.

۸- دامن های کوتاه و شوار های راسته اندام را کشیده تر نشان می دهند

شلوارهای فاق بلند می توانند پاها را بلندتر نشان دادند چرا که گویی پاها از کمر شروع شده اند، به همین دلیل بالاتنه کوچک تر و قد بلندتر دیده می شود. از سویی دیگر، باید از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه خودداری کنید چون باعث می شوند پاها کوتاه تر به نظر برسند. شلوارهای راسته هم قد را بیشتر نشان می دهند، چون راسته بودن آن ها باعث می شود پایین تنه بلندتر دیده شود.

این مسأله در مورد دامن نیز صدق می کند. دامن هایی که چند سانیمتری بالای زانو هستند قد را بلندتر نشان می دهند. آن ها فرم کلی اندام را هم باریک تر نشان می دهند.

۹- آستین های بلند و جذب حالتی کشیده به فرم کلی اندام می دهند

آستین های پفی طرفداران زیادی دارند. با این حال، به بالاتنه خطوط افقی اضافه می کنند، امری که باعث می شود به جای بلند، پهن به نظر برسد. از سویی دیگر، آستین های بلند و جذب می توانند تأثیری عمودی داشته باشند، امری که کمک می کند چشم ها به سمت بالا کشیده شوند و همین امر باعث می شود فرم کلی اندام بلندتر و باریک تر دیده شود.

۱۰- قسمت های بیشتری از پوست را با تقسیمات مناسب بیرون بگذارید

بیرون گذاشتن بخش هایی از پوست باعث کشیده تر دیده شدن اندام می شود. از این شیوه می توانید برای قسمت های گردن و قفسه سینه استفاده کنید، مثل پوشیدن بلوزها یا تیشرت هایی که یقه ی مربعی یا قایقی دارند. این امر درمورد دست ها یا پاها هم صدق می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد