اونس طلا2326.9
مظنه15,211,000
18 گرم3,511,400
ارزش سکه34,270,383
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

مدونا ۶۴ ساله رابطه عاشقانه خود با مربی بوکس ۲۹ ساله را تایید کرد! + تصاویر

یک مطالعه نشان داده است زنانی که با مردان جوان‌تر رابطه دارند، از روابط خود شادتر و راضی‌تر هستند و مدونا، ملکه پاپ آن را ثابت کرده است.

به گزارش سایت طلا، یک مطالعه نشان داده است زنانی که با مردان جوان‌تر رابطه دارند، از روابط خود شادتر و راضی‌تر هستند و مدونا، ملکه پاپ آن را ثابت کرده است. مدونا برای پایان دادن به شایعات، عکس هایی صمیمی از جاش پوپر و خودش را به اشتراک گذاشت.

هفته گذشته، زمانی که جاش پوپر، مربی بوکس، یک سری عکس به اشتراک گذاشت، برای کاربران اینترنت این سوال پیش آمد که مدونا با مرد جدیدی در زندگی خود وارد رابطه شده است یا خیر. جاش ۲۹ سال سن دارد و در حال حاضر در برنامه تلویزیونی رئالیتی «خانه تابستانی» حضور یافته است. او همچنین مربی یکی از بچه های مدونا است.

مدونای ۶۴ ساله با تایید شایعات، در استوری اینستاگرام خود عکسی را در حال بوسیدن جاش به اشتراک گذاشت. این زوج که در این تصویر سر تا پا مشکی پوشیده اند، ماسک هایی همرنگ به صورت دارند و با هم در یک مهمانی شرکت کرده اند. مدونا چندی پیش برای تشویق جاش، در یکی از مسابقات او دیده شد.

رابطه عاشقانه جدید مدونا

مدونا به مدت ۵ ماه با اندرو دارنل که یک مدل بود و ۴۱ سال از ملکه پاپ کوچکتر بود، رابطه داشت. یک منبع نزدیک به او فاش کرد: «این اتفاق یک چیز بسیار عادی بود … بنابراین او دل شکسته نیست.»

پیش از این، مدونا به مدت ۳ سال با احلامالیک ویلیامز که یک رقصنده بود رابطه داشت که در آوریل سال گذشته از هم جدا شدند. این زوج هم ۳۵ سال اختلاف سنی داشتند.

مدونا ظاهر جوان خود را حفظ می کند و اهمیتی نمی دهد که مردم چه فکر می کنند

این خواننده پاپ اعتراف کرد که یک عمل جراحی دیگر روی صورت خود انجام داده است و پس از حضور در مراسم گرمی، چهره جدید او واکنش هایی را به همراه داشت.

او در مورد این وضعیت گفت: «یک بار دیگر شاهد تفکر زن ستیزی شدم که در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم نفوذ کرده است. جهانی که از ارزشمند شمردن زنان بالای ۴۵ سال خودداری می کند». مدونا ظاهر جدید خود را با نمک و ناز دانست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد