اونس طلا2381.69
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

با این ترفند هر چیزی را که از همسرتان می خواهید دریافت کنید

به نظرتان عالی نیست که بتوانید به خواسته تان برسید؟ شاید یکی از دلایلی که وارد رابطه شدید و ازدواج کردید همین بوده است.

به نظرتان عالی نیست که بتوانید هرچه می خواهید از همسرتان دریافت کنید و به خواسته تان برسید؟ شاید یکی از دلایلی که وارد رابطه شدید و ازدواج کردید همین بوده است. اما فکر می کنید که هرگز اتفاق نمی افتد . شاید برایتان سخت باشد که خواسته‌هایتان را مطرح کنید ، اما این برای داشتن یک رابطه سالم بسیار مهم است.

ما در سایت طلا ، ۳ ترفند برایتان آوردیم که به خواسته تان برسید و ببینید که برقراری ارتباط مؤثر آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست.

۱. در مورد زبان و روشی که برای رسیدن به خواسته تان از آن استفاده می کنید، فکر کنید.

اولین چیزی که لازم است یاد بگیرید این است که از کلمات منفی دوری کنید و زبانی را که استفاده می کنید مثبت نگه دارید. از کلمات قدیمی استفاده نکنید، کلمات جدید را پیدا کنید.اگر همیشه غر می زدید دیگر غرغر نکنید و مهربان تر شوید. شما باید قبل از مطرح کردن درخواستتان، کلمات قدیمی را فراموش کرده و لحن صحبت کردنتان را تغییر دهید.

از به کار بردن کلماتی که شبیه شکایت کردن است، خودداری کنید و انعطاف پذیر باشید. شاید بار اول به آنچه می خواهید نرسید، اما اگر تلاش کنید، می توانید.

آنچه می خواهید مستقیم بیان کنید تا نتایج بهتری بگیرید. با قدردانی از همسرتان برای کارهای خوبی که انجام داده، شروع کنید. جملاتی که با قدردانی شروع می شود، قوی تر از ابراز عشق است.

۲. مراقب لحن و زبان بدنتان باشید.

ممکن است فراموش کرده باشید که به جنبه های غیرکلامی خودتان توجه کنید. همسرتان بیشتر تحت تأثیر لحن گفتارتان قرار می گیرد تا آنچه می گویید. نشانه‌های غیرکلامی مانند لحن صدا، حرکات، تماس چشمی و لمس شما را به خواسته تان نزدیکتر می کند.

مراقب باشید به هیچ وجه طعنه نزنید. طعنه و کنایه اوضاع را بدتر می کند و باعث می شود جواب مثبت نشنوید.

۳. با سخاوت شروع کنید.

قبل از مطرح کردن درخواستتان، صبر کنید و به نیازهای شریکتان و همچنین نیازهای خودتان فکر کنید. اگر شریک زندگیتان به درخواست شما نه گفت، لازم نیست آن را به دل بگیرید و احساس طرد شدن کنید. فکر کنید واقعا درخواستتان ارزش آن را دارد که به رابطه تان آسیب بزنید؟

شما به عنوان یک همسر، شریک زندگی هم هستید. قدردانی کردن و ابراز عشق رابطه تان را صمیمی تر می کند. با صبور بودن و مهربانی چه چیزی را از دست می دهید؟

سخاوت این است که بدون قید و شرط عشق بورزید، بدون اینکه انتظار داشته باشید که طرف مقابل نیز همین کار را انجام دهد.

تمرین کلید موفقیت است.

مثل بسیاری از چیزها، آنچه می خواهید به تمرین بیشتر نیاز دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد