اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عروسی فوق لاکچری دختر پادشاه اردن با سرمایه دار مشهور را تماشا کنید + ویدیو و تصاویر

پرنسس ایمان، دختر بزرگ ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا، روز یکشنبه در مراسمی خصوصی با حضور برخی از اعضای خانواده سلطنتی خلیج فارس و دوستان خانوادگی با یک سرمایه دار ساکن نیویورک از خانواده سرشناس یونانی ازدواج کرد.

به گزارش سایت طلا، پرنسس ایمان، دختر بزرگ ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا، روز یکشنبه در مراسمی خصوصی با حضور برخی از اعضای خانواده سلطنتی خلیج فارس و دوستان خانوادگی با یک سرمایه دار ساکن نیویورک از خانواده سرشناس یونانی ازدواج کرد.

پرنسس ۲۶ ساله و داماد جمیل الکساندر ترمیوتیس ۲۸ ساله هر دو پس از امضای سند ازدواج در مقابل پادشاه در بخشی از مراسم که به طور زنده از تلویزیون دولتی پخش شد، آیه‌ای از قرآن را خواندند.

پیش از این، دختر پادشاه اردن، با لباس سفید عروس بسیار بلند و آستین‌های توری با یک تاج الماس، توسط ولیعهد حسین بن عبدالله، برادر بزرگش، از باغ‌های کاخ اسکورت شد.

نامزدی ایمان با ترمیتیس که در کاراکاس ونزوئلا در خانواده‌ای اصالتا یونانی به دنیا آمده، تابستان گذشته اعلام شده بود اما تاریخ ازدواج هفته گذشته تعیین شد.

پسر ارشد ملک عبدالله، ولیعهد حسین نیز قرار است در اول ژوئن با رجوا السیف، کوچکترین دختر خالد السیف، تاجر سعودی ازدواج کند.

پرنسس ایمان متولد سال ۱۹۹۶ در سال ۲۰۱۴ از آکادمی بین المللی امان فارغ التحصیل و به عنوان برترین ورزشکار زن در کلاس خود شناخته شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه جرج تاون آمریکا ادامه داد، جایی که برادر بزرگش، ولیعهد حسین نیز در آن مشغول تحصیل در رشته تاریخ بین الملل است. جمیل الکساندر نیز متولد ۱۹۹۴ است. او مدرک لیسانس بازرگانی دارد و به‌عنوان مدیر یک صندوق سرمایه‌گذاری در نیویورک کار می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد