اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و سکه تابع قیمت جهانی است نه آغاز ماه محرم

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در خصوص کاهش قیمت سکه و طلا در ماههای اخیر گفت: قیمت سکه و طلا در سه ماه گذشته متاثر از دو عامل کاهش نسبی نرخ ارز و ثبات آن و همچنین افت نرخ جهانی طلا بوده و در حال حاضر با توجه به آینده اقتصادی، نوسانات قیمت سکه و طلا جزئی خواهد بود.



محمد کشتی آرای گفت: باید توجه داشت بعد از انتخابات 24 خرداد، یکی از سیاست های اقتصادی دولت جدید تثبیت نرخ ارز بوده و در این زمینه بطور نسبی موفق بوده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ادامه داد: تاکنون دولت یازدهم قیمت دلار را در حدود 3000 تومان تثبیت کرده است و از طرفی با توجه به بازارهای جهانی، شرایط اقتصاد دنیا نیز رو به بهبود نسبی است.

وی افزود: قیمت جهانی طلا در ماههای اخیر افت قابل ملاحظه ای داشته است و این موضوع با کاهش نسبی قیمت ارز و تثبیت آن در کشورمان همزمان شده و به کاهش نرخ سکه و طلا در بازار کشور منجر شده است.

کشتی آرای در خصوص کاهش قیمت سکه در بازار افزود: قیمت سکه در بازار در سه ماه گذشته زیر یک میلیون تومان بوده و از فاکتورهای ذکر شده تبعیت کرده است و هیچ گونه حبابی ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که قیمت سکه و طلا درروزهای آینده چه خواهد شد، گفت: با توجه به قیمت جهانی طلا و نرخ ارز در ماههای گذشته و همچنین چشم انداز اقتصادی دنیا، نوسان قیمتی در بازار طلا وسکه کم خواهد بود و افزایش و یا کاهش شدید و کاذب قیمت طلا و سکه در روزهای آینده منتفی است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره کاهش قیمت سکه و طلا در آستانه ماه محرم یادآور شد: کاهش مقداری از قیمت سکه و طلا در آستانه ماه محرم به دلیل کاهش تقاضا بوده و طبیعی است البته همانطور که قبلا گفتم قیمت جهانی سکه و طلا متاثر از دو عامل اصلی قیمت جهانی طلا و همچنین نرخ ارز در داخل کشور است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد