اونس طلا2378.32
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

افزایش مداوم قیمت ارز به نفع کشور نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:افزایش مداوم قیمت ارز به نفع کشور نیست به این معنی که قیمت ارز اگر کاهش زیاد پیدا کند تولید دچار مشکل می شود و رکود بر آن سایه می اندازد.



غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درخصوص تعیین قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال 1393 گفت: بعید به نظر می رسد قیمت جهانی نفت کاهش یابد اما در صورتی که قیمت جهانی نفت کاهش پیدا کند کشورهای منطقه با مشکلاتی رو به رو می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: بعید به نظر می رسد که قیمت هر بشکه تا زمان تدوین بودجه کم تر از بشکه ای 100 دلار شود و برای تعیین قیمت در بودجه باید به شرایط همان زمان توجه شود.

جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین در پاسخ به سوال مناسب ترین نرخ ارز در بودجه سال آتی گفت:قیمت دلار نیز در بودجه سال 93 باید بر اساس بند "ج" ماده 81 قانون برنامه باشد.

وی در تشریح این مطلب گفت: به این معنی که مدیریت شناور شده باید مبنای تعیین نرخ ارز در بودجه باشد که عاقلانه ترین و علمی ترین روش ممکن برای تعیین نرخ ارز در بودجه سنواتی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه این مطلب تصریح کرد: در قانون بودجه 91 مفهومی به نام ارز مرجع در نظر گرفته شد و در قانون بودجه 92 نوشته شد ارز واحد و در هر حال ارقام را نمی توانیم پیش بینی کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص احتمال روند نزولی قیمت ارز در ماه های آتی گفت: در شرایط فعلی نه قیمت پایین دلار برای ما مناسب است و نه قیمت بالای ارز و باید رقم متعادلی برای این مقوله در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در خاتمه تاکید کرد: افزایش مداوم قیمت ارز به نفع کشور نیست به این معنی که قیمت ارز اگر کاهش زیاد پیدا کند تولید دچار مشکل می شود و رکود بر آن سایه می اندازد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد