اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ویژگی مخفی عملکرد گوشی های سامسونگ را چند برابر می کند + آموزش

گوشی های سامسونگ دارای یک ویژگی مخفی به‌نام Auto Optimization هستند که می‌تواند عملکرد گوشی را بهینه کرده و توان دستگاه را بیشتر کند.

به گزارش سایت طلا، گوشی های سامسونگ دارای یک ویژگی مخفی به‌نام Auto Optimization هستند که می‌تواند عملکرد گوشی را بهینه کرده و توان دستگاه را بیشتر کند.

سامسونگ همیشه به ارائه بهترین گوشی‌های اندرویدی در بازار مشهور بوده است. گوشی‌های برند گلکسی همیشه پر از امکانات هستند. از یک دوربین سلفی که با صدای کاربر کنترل می‌شود تا یک قلم هوشمند جذاب که با آن آثار هنری دیجیتال خلق می‌شود، همگی از جمله ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها در اختیار کاربران موبایل می‌گذارند.

با این حال تمام ویژگی‌های گوشی‌های سامسونگ بلافاصله پس از عرضه به بازار، آشکار نمی‌شوند. گوشی‌ساز کره‌ای دلایل خاصی را برای این مخفی‌کاری دارد. آن می‌خواهد که کشف تمام قابلیت‌هایی که در محصولاتش قرار داده برای کاربران کمی طول بکشد و هیجان‌انگیز باشد. برخی از آن‌ها مثل عکاسی سلفی با فرمان صوتی و بدون فشار دادن هیچ دکمه‌ای، می‌توانند باعث بهبود تجربه کاربری ما شوند. اما برخی دیگر از این ویژگی های مخفی گوشی های سامسونگ تغییرات اساسی را برای بهتر شدن استفاده ما به‌وجود میاورند.

اخیراً قابلیت جدیدی کشف شده که می‌تواند تقریباً پردازش همه‌چیز روی گوشی‌های سامسونگ را بهبود ببخشد. ما در اینجا به شما خواهیم آموخت که چگونه بدون هیچ هزینه‌ای یا دانلود اپلیکیشنی اضافی، بتوانید عملکرد گوشی‌تان را بهبود ببخشید و از آن دستگاه توانمندتری بسازید.

با این ویژگی مخفی، ذهن گوشی های سامسونگ را آزاد کنید

در گوشی های سامسونگ یک ویژگی مخفی به‌نام “Auto Optimization” وجود دارد. این ابزاری است که با بهینه‌سازی پردازش گوشی شما باعث افزایش عمر باتری، کاهش داغی بیش از حد و اجرای روان اپلیکیشن‌ها می‌شود.

سامسونگ همراه با آپدیت One UI 5، فرآیند فعال‌سازی این قابلیت را بسیار ساده‌تر هم کرده است. برای این کار فقط کافیست وارد صفحه تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید و به بخش Battery and Device Care بروید. در صفحه باز شده به‌دنبال گزینه Auto Optimization بگردید و گزینه Restart when needed را بزنید. این گزینه باعث می‌شود هر زمانی که گوشی شما بلااستفاده بود، آن را ریستارت کند تا کش‌ها خالی شود و اپلیکیشن‌های پس زمینه بسته شوند.

البته شاید هم این برنامه نتواند از پس مشکلات گوشی سامسونگ شما برآید، اما حداقل ابزار قدرتمندی است که برای این کار تلاش می‌کند و بهتر است که آن را فعال کنید. به‌طور مثال اگر اپلیکیشن‌ها کرش کنند یا با مشکل فلیکرینگ صفحه مواجه شود، این برنامه می‌تواند به‌طور خودکار گوشی شما را ریستارت کند و به‌احتمال زیاد مشکل را حل کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد