اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این گوشی ۵۰ برابر آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت دارد + تصویر

قیمت پایه این آیفون قدیمی اپل، از آیفون 14 پرو مکس هم بیشتر است و شاید به 50 برابر قیمت آن فروخته شود.

به گزارش سایت طلا، یک دستگاه، iPhone نسل اولی آکبند برای فروش به مزایده گذاشته شد. قیمت پایه این آیفون قدیمی اپل، از آیفون 14 پرو مکس هم بیشتر است و شاید به 50 برابر قیمت آن فروخته شود.

حراجی LCG، مزایده یک آیفون آکبند مدل 2007 با جعبه اورجینال را آغاز کرد. پیش‌بینی می‌شود قیمت نهایی این آیفون قدیمی که متعلق به فردی به‌نام کارن گرین است، به 50 هزار دلار هم برسد.

او می‌گوید که این گوشی را از کسی هدیه گرفت، ولی هیچ‌وقت جعبه آن را باز نکرد؛ چون در آن مقطع، تازه یک گوشی گرفته بود و تصور می‌کرد آیفون هرگز قدیمی نمی‌شود. درباره سال ۲۰۰۷ صحبت می‌کنیم که این گوشی، ۵۹۹ دلار قیمت داشت.

البته اگر کارن برای راه‌اندازی یک بیزینس جدید نیاز به پول نداشت، باز هم مایل به فروش گوشی نبود. به‌قول خودش، شاید ۱۰ سال دیگر هم این آیفون بکر را نگه می‌داشت.

موسس حراجی LCG نیز دراین‌باره گفته: کارن دستگاه منحصربه‌فردی دارد که داستان جالبی پشت آن است. چنین چیزی در کمتر جایی پیدا می‌شود.

این یک آیفون ۸ گیگابایتی دوربین‌دار است که با قیمت‌ پایه ۲۵۰۰ دلار به مزایده گذاشته شد. تا لحظه نگارش خبر اما مبلغ پیشنهادی، به نزدیک ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار رسیده است و مزایده تا دو هفته دیگر ادامه دارد. چند ماه قبل هم، یک دستگاه آیفون ۱ اورجینال با قیمت ۳۵ هزار دلار فروش رفته بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد