اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار فرمانده سپاه به هتاکان قرآن کریم: از امروز مخفیانه زندگی کنید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر پنجشنبه در آیین پایانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد افزود: نور و درخشندگی قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کور کننده است که آنان تاب تحمل جسم قرآن را هم ندارند و به قرآن اهانت و جسارت می کنند.

وی ادامه داد: به کسانیکه قرآن را آتش زدند می گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد. از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر دهها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما امروز حافظان اسلام ، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده آنها چراغ راه ما هستند، افزود: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می آموزیم.

سرلشکر سلامی گفت: جوانان در معرض توطئه های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

سپاه حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانش گفت: سپاه پاسدارل حافظ نظام و انقلاب اسلامی است، این نهاد منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است.

سردار حسین سلامی افزود: اگر سپاه نبود نمی توانستیم از عظمت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اصرار بسیاری از کافران آن است که حرام و حلال خدا را جابه جا کنند، این خصلت منافقین است که به منکر امر و از معروف نهی کنند، اراده آنان بر این است که می خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند اما خداوند نور خویش را تعالی می بخشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه حق مردمانی هستند که می خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دلها زنده می کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند.

سردار سلامی اظهار داشت: سپاهیان مردانی هستند که پاک بوده و خداوند آنان را دوست دارد، خانه های آنان دروازه هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می خوانند و آن را حفظ می کنند و کلماتش را به خاطر می سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می شوند.

سردار سلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین گریزان می خواستند فرهنگ و ارزشهای مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب از سه شنبه هفته جاری با حضور یک هزار و ۳۶۷ شرکت کننده در مشهد آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد