اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش نقد و اقساط انواع خودروهای فونیکس آغاز شد + قیمت

در این شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ خودروهای فونیکس تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس، FX پرمیوم، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، در این شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ خودروهای فونیکس تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس، FX پرمیوم، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا فروش فوری محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی آغاز کند. شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس که برای بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است، نشان می دهد که خودروها با مدل ۱۴۰۲ و با محل تحویل در نمایندگی به مشتریان عرضه می شوند.

در این شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ خودروهای فونیکس تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس، FX پرمیوم، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ خواهد شد. همچنین مدل خودروها ۱۴۰۲ بوده و محل تحویل، در نمایندگی ها اعلام شده است.

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش اخیر مدیران خودرو ۱۲ درصد اعلام شده است و برای تمام محصولات فونیکس حداکثر ۴۰ درصد تسهیلات از محل شرکت و یا بانک ها به مشتریان اعطا خواهد شد. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و با نرخ بهره ۱۵ تا ۲۱ درصد است. اما تسهیلات بانکی بازپرداخت ۶۰ ماهه را دارند و نرخ بهره ۱۸ درصد برای آن ها در نظر گرفته شده است.

در این شرایط فروش فونیکس FX با در نسخه ۱.۶ لیتری TGDi عرضه می شود که کامل ترین و قوی ترین نسخه چری اومودا ۵ است. این خودرو پیشرانه مشترکی با فونیکس تیگو ۸ پرو دارد که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. فونیکس FX با این پیشرانه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند. از سویی تیگو ۸ پرو مکس که فعلاً قوی ترین خودروی مونتاژی بازار ایران است و صرفاً در نسخه دو دیفرانسیل AWD عرضه می شود، با پیشرانه دو لیتری TGDi قدرتی نزدیک به ۲۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت یک خودروی دو دیفرانسیل و ۷ نفره هم در شرایط ایده آل، کمتر از ۸ ثانیه اعلام می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد