اونس طلا2394.45
مظنه16,226,000
18 گرم3,745,700
ارزش سکه36,557,178
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

هشدار به کاربران آیفون‌های قدیمی‌/ این آپدیت باید فورا نصب شود

کارشناسان امنیتی به کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر هشدار دادند گوشی خود را به روزرسانی کنند تا مورد سوءاستفاده هکرها قرار نگیرند.

به گزارش سایت طلا ،تعدادی از کارشناسان امنیت الکترونیک از کاربران آیفون‌های مدل‌های قدیمی خواستند که دستگاه خود را به آخرین آپدیت عرضه‌شده توسط اپل ارتقا دهند تا از هک شدن گوشی‌های خود در امان بمانند.

همه کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر از گوشی‌های آیفون ۸ برای حفظ امنیت و حفظ حریم خصوصی تلفن‌های خود باید هر چه سریعتر این به‌روزرسانی را نصب کنند، زیرا تعدادی از آسیب پذیری‌های امنیتی می‌توانند به منظور کنترل از راه دور گوشی توسط هکر‌ها مورد سوء استفاده قرار گیرند.

اپل به‌روزرسانی جدید iOS ۱۲.۵.۷ را برای گوشی‌های آیفون با مدل‌های قدیمی مانند گوشی‌های عرضه شده در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و پیش از آنکه نمی‌توانند iOS ۱۶.۲ را برای تلفن‌های آیفون خود دریافت کنند، راه‌اندازی کرد.

پل داکلین گفت که کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر از آیفون ۸ باید به‌روزرسانی iOS ۱۲.۵.۷ را ارتقا دهند، که آسیب‌پذیری روز صفر که یکی از جدی‌ترین آسیب‌پذیری‌های امنیتی تا کنون است را برطرف می‌کند.

این به روز رسانی همچنین یک آسیب پذیری جدی در WebKit را که برای انتشار بدافزار استفاده می‌شود، برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند با مراجعه به تنظیمات، ورود به General و سپس نصب به روزرسانی در آیفون خود، آپدیت جدید را بررسی کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد