اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دعوت برای حضور گسترده در نمایشگاه تهران

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی از همه اتحادیه ها و فعالین صنعت طلا دعوت کرد در نمایشگاه تهران شرکت کنند تا بتوانند توانمیدیهای این صنعت بزرگ را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی در مصاحبه با سایت طلا ضمن تشکر از هیات مدیر اتحادیه طلا و جواهر شیراز و آقایان زرین مهر و بندرچی گفت: این نمایشگاه در شرایط فعلی اقتصادی و نوسان قیمتها و ازطرفی به دلیل عوض شدن تاریخ برگزاری آن نسبت به سالهای گذشته با حضور مشارکت کنندگان کمتری برگزار شد.

سید حجت شفاهی درباره برگزاری نمایشگاه تهران گفت: تاریخ نمایشگاه تهران به دلیل نزدیکی با نمایشگاه شیراز تغییر کرد و در تاریخ 2 تا 5 اسفندماه با پیش بینی 3 سالن 7، 8و 9 برگزار خواهد شد که در سالن 7 ماشین آلات و صنایع وابسته و سالن 8 و 9 طلا،جواهر،نقره و سنگهای قیمتی می باشد.

وی گفت:روند اجرایی نمایشگاه تهران ابتدا با تصمیم سازمان توسعه تجارت از بخش خصوصی گرفته شد و به شرکت تعاونی نمایشگاه داده شد و ما همکاری لازم را با آنها داشتیم اما بعد از مدتی به دلیل خصوصیات ویژه نمایشگاه طلا و جواهر اعلام انصراف کردند و بعد از مکاتبات و فراخوان دوباره مجوز اجرائی نمایشگاه همانند سالهای گذشته به شرکت سپنتاس کیش داده شد و متاسفانه این تغییرات زمان زیادی برد و جابه جایی تاریخ آن و نزدیکی به نمایشگاه طلا و جواهر جواهر شیراز حضور مشارکت کنندگان را با تردید و دوگانگی روبه رو کرد اما باز هم با استقبال زیادی تا کنون روبه رو شده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی همچنین گفت:در حاشیه نمایشگاه جلسه ای به همت اتحادیه طلا و جواهر شیراز با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور درباره مسائلی از قبیل سامانه جامع تجارت،صدور مجوزها،نوسانات بازار و وضعیت سکه ، مالیات و... انجام شد و قرار شد اتحادیه هایی که در بخش تولید در استان ها شاخص هستند کارگروهی در تهران تشکیل دهند و با تشکیل یک دبیرخانه چالش ها و مشکلات این صنعت جمع بندی شود و راهکارهای آن را ارائه دهند و به سازمان های دولتی اعلام شود.

شفاهی در پایان از همه اتحادیه ها و فعالین صنعت طلا دعوت کرد در نمایشگاه تهران شرکت کنند تا بتوانند توانمیدیهای این صنعت بزرگ را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد