اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۳ دلیل علمی که مردان پرمو برای خانم ها جذابترند

تحقیقات علمی ثابت کرده که بسیاری از زنان، مردان پرمو را بیشتر دوست دارند،

مهم نیست که مردهای پرمو را دوست دارید یا ندارید، مهم این است که تحقیقات علمی ثابت کرده که بسیاری از زنان، مردان پرمو و یا مردانی که موهای سرشان بلند است را بیشتر دوست دارند، خصوصا مردانی که ریش و سبیل دارند.

اما چرا مردان پرمو، بیشتر زنان را جذب می‌کنند؟

۱. سطح تستوسترون بالاتری دارند

مردانی که دارای سطوح بالای تستوسترون هستند، میل جنسی بالاتری دارند، بیشتر عمر می کنند، اعتماد به نفس و صداقت بیشتری دارند و انرژی و نگرش مثبت بیشتری نسبت به دیگر مردان دارند. مردانی که موهای سر و صورتشان بلند است به مراتب جذابتر هستند زیرا زنان احساس می کنند که این مردان بیشتر به زیبایی و ظاهر خودشان اهمیت می دهند.

۲. آنها باهوش هستند

دکتر Aikarakudy Alias، روانپزشکی که روی رابطه بین موهای بدن و هوش کار می‌کند، می‌گوید که اکثر افراد نابغه و باهوش پرمو هستند. هوش بالا یکی از معیارهای جذابیت برای زنان است.

۳. آنها سالم تر هستند

مردان پرمو بهتر می توانند بیماری را در بدن خود تشخیص دهند. در مطالعه‌ای که توسط محقق مایکل سیوا-جوتی انجام شد، آن‌ها دریافتند که حشرات بیشتر به بدن های افراد کم مو حمله می کنند. در گزارشات انجام شده، بیشتر زنان که مردان پرمو را دوست داشتند گفتند که احساس می کنند این مردان سالم تر و فوق العاده مردانه هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد