اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

فیلترشکن قانونی برای افراد خاص؛ به زودی در ایران

سخنان اخیر وزیر ارتباطات حاکی از آن است که این وزارتخانه قصد دارد ابزارهای ویژه دور زدن تحریم‌ها نظیر فیلترشکن قانونی را به برنامه‌نویسان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه دهد.

به گزارش سایت طلا، سخنان اخیر وزیر ارتباطات حاکی از آن است که این وزارتخانه قصد دارد ابزارهای ویژه دور زدن تحریم‌ها نظیر فیلترشکن قانونی را به برنامه‌نویسان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه دهد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌تازگی عنوان کرد شرکت‌های دانش بیان و برنامه‌نویسان نیاز دارند تا به سایت‌هایی که ایران را تحریم کردند دسترسی پیدا کنند. در همین راستا فراهم کردن ابزارهایی برای دور زدن تحریم‌ها در دستور کار قرار گرفته که طی روزهای آینده آنها را معرفی خواهیم کرد؛ این ابزارها مشابه ابزارهایی هستند که برای گیمرها ارائه شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود با اعلام این‌که شرکت‌های دانش‌بنیان در واگذاری پورت‌های فیبری نوری در اولویت قرار دارند، گفت به‌واسطه فیبر نوری این شرکت‌ها می‌توانند به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است هرچند وزیر ارتباطات از ارائه ابزارهایی برای دسترسی بهتر برنامه‌نویسان و شرکت‌های دانش‌بنیان به سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده خبر داد، اما هنوز جزئیاتی از این ابزارها منتشر نشده است. ضمن این‌که ممکن است این ابزارها همان وی پی ان قانونی باشند که در گذشته نیز خبرهایی از ارائه آنها منتشر شده بود و به‌همین دلیل باز هم بحث اینترنت طبقاتی بر سر زبان‌ها افتاده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد