اونس طلا2206.05
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تغییرات باورنکردنی بازیگران فیلم تایتانیک پس از 25 سال! + تصاویر

فیلم «تایتانیک»، پس از انتشار آن در سال۱۹۹۷ چندین رکورد را شکست. «تایتانیک»، اولین فیلمی بود که فروش آن به مرز میلیارد دلار رسیده است و تا به امروز، رکورددار کسب اکثر جوایز اسکار، توسط یک فیلم است.

به گزارش سایت طلا، فیلم «تایتانیک»، پس از انتشار آن در سال۱۹۹۷ چندین رکورد را شکست. «تایتانیک»، اولین فیلمی بود که فروش آن به مرز میلیارد دلار رسیده است و تا به امروز، رکورددار کسب اکثر جوایز اسکار، توسط یک فیلم است. اما به غیر از آن، بازیگران این اثر فراموش نشدنی، به لطف بازی‌های تاثیرگذارشان در ذهن همه کسانی که تا به حال این فیلم را تماشا کرده‌اند مانده اند. تقریباً ۲۶ سال از اولین نمایش «تایتانیک» می گذرد، جالب است ببینیم گذر زمان چه تاثیری بر چهره این بازیگران گذاشته است.

رز دیویت بوکاتر – کیت وینسلت

جک داوسون – لئوناردو دی کاپریو

روث دیویت بوکاتر – فرانسیس فیشر

فابریزیو – دنی نوچی

مارگارت براون – کتی بیتس

جوزف بروس ایسمای – جاناتان هاید

توماس اندروز – ویکتور گاربر

کورا کارتمل – الکساندریا اونز-سارنو

«تایتانیک» برندهٔ ۱۱ جایزهٔ اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد که با «بن هور» (۱۹۵۹) از لحاظ تعداد برد اسکار برای یک فیلم تک قسمتی برابری می کند. «تایتانیک»، با ۱٫۸۴ میلیارد دلار فروش آغازین در جهان، نخستین فیلمی بود که به مرز فروش یک میلیارد دلاری رسید. این فیلم در رتبهٔ نخست پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران باقی ماند تا اینکه «آواتار» کامرون در سال ۲۰۱۰ از آن پیشی گرفت. نسخهٔ سه‌بعدی «تایتانیک» برای بزرگداشت صدمین سالگرد غرق شدن که در ۴ آوریل ۲۰۱۲ منتشر شد و ۳۴۳٫۶ میلیون دلار دیگر در سراسر جهان فروخت و مجموع فروش جهانی فیلم را به ۲٫۱۹۵ میلیارد دلار رساند. این فیلم پس از «آواتار» دومین فیلمی بود که بیش از ۲ میلیارد دلار در جهان فروش داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد