اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش بی سابقه کرونا در چین

دفتر ملی سلامت در چین با اعلام آمار رسمی از موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹، از ابتلای ۳۱ هزار و ۴۵۴ نفر در یک روز در این کشور خبر داد و نوشت: دیروز نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ مورد مثبت ابتلای کرونا تنها در پکن به ثبت رسید که این میزان ابتلا از آغاز همه‌گیری در سال ۲۰۱۹ بی‌سابقه بوده است.

به گزارش سایت طلا از خبرگزاری فرانسه، ابتلای روزانه به ویروس کرونا در چین رکورد تازه‌ای را ثبت کرده است و این در حالی است که مقامات این کشور در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس از طریق قرنطینه های شدید، آزمایش های دسته جمعی و اعمال محدودیت های سفر هستند.

دفتر ملی سلامت در چین امروز اعلام کرد که ۳۱ هزار و ۴۵۴ نفر در یک روز در این کشور به کووید۱۹ مبتلا شده اند و ۲۷ هزار و ۵۱۷ نفر آنان بدون علامت بیماری هستند.

آمار جدید بالاتر از ۲۹ هزار و ۳۹۰ ابتلا در چین در ماه آوریل و زمانی است شانگهای - سومین شهر پرجمعیت جهان - در قرنطینه بود و ساکنان برای خرید غذا و دسترسی به مراقبت های پزشکی محدودیت داشتند.

بر پایه این گزارش، چین با جمعیتی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر، تنها اقتصاد بزرگ جهان است که هنوز با تعطیلی شهر و قرنطینه بیماران در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس کروناست. پایتخت چین در روزهای اخیر شاهد شیوع یک بیماری همه گیر بوده است که از زمان شروع همه گیری کووید-۱۹ هرگز دیده نشده است. ده ها ساختمان مسکونی محدود شده اند و شرکت ها در حال گسترش دورکاری هستند.

مدارس، رستوران‌ها و کسب‌وکارها در پکن دوباره تعطیل شدند، احتمال اعلام قرنطینه در بخش بزرگی از پایتخت ساکنان را نگران کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد