اونس طلا2205.2
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

ورق استیل از کجا بخرم؟

امروزه یکی از انواع ورق‌هایی که بسیار پرمصرف است و کاربردهایی فراوانی در زندگی دارد، ورق استیل است. معمولاً از این ورق برای لوازم‌خانگی و در ابعاد بزرگ‌تر در کارهای صنعتی استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم به این سؤال متداول پاسخ دهیم که ورق استیل از کجا بخرم؟

امروزه یکی از انواع ورق‌هایی که بسیار پرمصرف است و کاربردهایی فراوانی در زندگی دارد، ورق استیل است. معمولاً از این ورق برای لوازم‌خانگی و در ابعاد بزرگ‌تر در کارهای صنعتی استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم به این سؤال متداول پاسخ دهیم که ورق استیل از کجا بخرم؟

اما قبل از پاسخ به این سؤال، به دلیل اینکه انواع این ورق در بازار موجود است و از لحاظ ظاهری تشخیص آنها از یکدیگر سخت است، باید اطلاعاتی در مورد ورق استیل در اختیار شما قرار دهیم تا خرید مطمئنی داشته باشید.

ورق استیل، ورقی فلزی است بر پایه آهن که با دو یا چند عنصر ترکیب می‌شود. 10.5 درصد از این نوع ورق را کروم تشکیل می‌دهد. کروم باعث می‌شود ورق استیل در مجاورت با هوا و آب دچار خوردگی نشود.

در واقع کروم به این شکل عمل می‌کند: هنگامی که ورق استیل در مجاورت هوا و آب قرار می‌گیرد، لایه‌ای نازک روی استیل به وجود می‌آورد تا مانع از خوردگی و یا زنگ‌زدگی آن شود. ترکیبات دیگری مانند تیتانیوم، مولیبدن، نیوبیم، سیلیکون، نیکل و نیتروژن برای تولید استیل مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خواص ورق استیل و اهمیت کاربرد آن

وجود کروم در ترکیبات تشکیل‌دهنده استیل باعث ایجاد خاصیت ضد لک بودن و مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. میزان کروم موجود در استیل در هر محصول متفاوت است و بستگی به کاربرد آن محصول دارد.

ممکن است استیل کاملاً ضد لک یا ضدخوردگی نباشد و این خاصیت به ترکیباتی که در استیل بکار برده می‌شود، بستگی دارد.

بنابراین، مهم است که قبل از استعلام قیمت ورق استیل نیاز خود را شناسایی کنید و باتوجه‌به آن اقدام به خرید نمایید.

کاربرد ورق استیل

برای پاسخ به این پرسش که ورق استیل از کجا بخرم باید با کاربرد ورق استیل آشنا باشید و دقیقاً کارکرد این ورق را بدانید؛ زیرا کاربرد به‌صورت مستقیم روی ضخامت و قیمت اثر می‌گذارد. شکل‌های مختلف مقاطع فولادی در صنایع متفاوت است. در ادامه برخی از کاربردهای این ورق را ذکر خواهیم کرد:

ساخت تجهیزات پزشکی
صنایع تولید کاغذ
ساخت لوازم خانگی و آشپزخانه
صنایع پتروشیمی و نفت
صنایع مواد شیمیایی
کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مکان‌هایی که با مواد خورنده سروکار دارند.

انواع ورق استیل

ورق‌های استنلس‌استیل بر اساس ترکیبات شیمیایی که دارند، دسته‌بندی می‌شوند. کسب اطلاعات در این مورد شما را به پاسخ این سؤال که ورق استیل از کجا بخرم نزدیک‌تر می‌کند. انواع این ورق به شرح زیر است:

ورق استیل 304
ورق استیل 309
ورق استیل 310
ورق استیل 316
ورق استیل 410
ورق استیل 420
ورق استیل 430

یکی دیگر از مقاطع این نوع ورق، ورق استیل نازک است که ضخامتی کمتر از یک میلی‌متر دارد. این نوع ورق علاوه بر مقاوم‌بودن در برابر خوردگی و سایش، خاصیت استحکام کششی نیز دارد.

بازرگانی فولاد آیرومارت سال‌های زیادی است که در زمینه فروش ورق استیل فعالیت دارد و این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که قبل از اقدام به خرید، به انبار بازرگانی آیرومارت مراجعه و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید کنند. حتی خریداران می‌توانند قبل از خرید انواع ورق استیل، آن را آزمایش کرده و سپس خرید خود را قطعی نمایند.

آشنایی با عوامل مؤثر بر قیمت فروش استیل

شناخت عوامل مؤثر بر قیمت، یکی از مواردی است که در پاسخ به این سؤال که ورق استیل از کجا بخرم، بسیار اهمیت دارد. به طور مثال اگر قصد خرید ورق استیل 316 را دارید، باید بدانید که چه عواملی روی قیمت این ورق تأثیرگذار است.

با دانستن این موضوع می‌توانید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. همچنین برای استعلام قیمت ورق آلومینیوم و هر نوع ورق آهنی و غیرآهنی دیگر می‌توانید به سایت آیرومارت به نشانی https://iromart.com مراجعه کنید.

از جمله موارد مهم و تأثیرگذار بر روی قیمت استیل عبارت‌اند از:

وزن و ابعاد
عرضه و تقاضا
نرخ دلار و ارز
نرخ مواد اولیه
حمل‌ونقل
تورم جهانی
ضایعات آهنی

هنگام خرید ورق استیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

اصالت کالا یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید استیل باید به آنها توجه داشت. به همین دلیل برای خرید باید به مراکز معتبر مراجعه کرد.

استیل یک کالای وارداتی است و قیمت آن نسبت به دیگر مقاطع فولادی بالاتر است؛ بنابراین مراجعه به مرکزی که استیل اصل را به شما ارائه کند، بسیار مهم است. انتخاب بهترین بازرگانی برای این منظور قدمی است که باید بادقت انجام شود.

انتخاب درست و خرید آگاهانه و مطمئن شما را در رسیدن به هدف و پیشبرد پروژه کمک خواهد کرد. بازرگانی آیرومارت با ارائه گواهینامه معتبر آمادگی خود را برای فروش ورق استیل اعلام می‌کند.

خرید استیل از مراکز معتبر

خرید استیل فرایند پیچیده‌ای نیست و اما این فرایند، زمانی به‌درستی پیش می‌رود که خرید از شرکت‌های معتبر انجام شود. بازرگانی معتبر است که در قبال خرید استیل، بابت کیفیت محصول به شما گواهی‌نامه معتبر و پیش‌فاکتور ارائه نماید.

این روال مراحل هماهنگی، بارگیری و ارسال محصولات خریداری شده را آسان می‌کند و همه چیز در مسیر مشخص پیش می‌رود.

بازرگانی‌های معتبر مایل نیستند اعتبار خود را در مسیر فروش و ارسال محصول مخدوش کنند. به همین دلیل بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم می‌زنند.

خدمات برش ورق استیل از آیرومارت

برش ورق استیل، یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید این ورق است و این سؤال را برای این افراد به وجود می‌آورد که ورق استیل برش خورده از کجا بخرم؟ در پاسخ باید گفت: تولید استنلس‌استیل، عمدتاً به شکل ورق است. برای تبدیل این ورق‌ها به مقاطع دیگر، نیاز به برش دارد. برش ها عموماً به دو صورت سرد و گرم انجام می شود.

بازرگانی آیرومارت، امکان برش ورق را به‌منظور رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است.

خرید اینترنتی ورق استیل

دوام و مقرون به‌صرفه‌بودن ورق استیل، از مواردی است که در هنگام خرید این نوع ورق باید در نظر بگیرید.

همچنین باید این تضمین به شما داده شود که ورق استیل ضدزنگ به مدت طولانی برای شما کار کند.

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی را در مورد ویژگی‌ها و کاربرد این نوع ورق در اختیار شما قرار دهیم تا در ابتدا بدانید دنبال چه نوع ورق استیلی هستید تا بتوانید خرید خوبی را داشته باشید.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید، درباره فروشگاه تحقیقات لازم را انجام دهید. تضمین اصل بودن ورق استیل انتخابی شما از سمت فروشنده، یکی از مواردی است که این امکان را به شما می‌دهد که با اطمینان بالا خرید خود را ثبت کنید.

بازرگانی آیرومارت برای پاسخ به نیاز مشتریان خود و در پاسخ به سؤال آنها که ورق استیل از کجا بخرم، ضمن فروش ورق استیل، خدماتی همچون برش، پانچ و روکش کردن ورق استیل ارائه می‌دهد. برای خرید می‌توانید با کارشناسان آیرومارت به شماره 02145306 تماس حاصل نمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد