اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی سقف کارت به کارت را اعلام کرد

حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی بانک‌ها از طریق پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی از 50 به 100 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا، سقف مجموع تراکنش‌های خرید روزانه کلیه کارت‌های یک مشتری کماکان بدون تغییر و مبلغ 100 میلیون تومان است. همچنین سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق شعبه، غیرحضوری و برنامه‌های پرداخت‌ساز مثل قبل است و تغییر نکرده است.

سخنگوی بانک مرکزی با تأکید بر اینکه سقف مجموع تراکنش‌های خرید روزانه کلیه کارت‌های یک مشتری کماکان بدون تغییر و مبلغ ۱۰۰میلیون تومان است، اعلام کرد: سقف کارت به کارت تغییری نکرده است.

مصطفی قمری وفا سخنگوی بانک مرکزی در توضیح افزایش سقف تراکنش‌های خرید، اعلام کرد: حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی بانک‌ها از طریق پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی از 50 به 100 میلیون تومان افزایش یافت.

سقف مجموع تراکنش‌های خرید روزانه کلیه کارت‌های یک مشتری کماکان بدون تغییر و مبلغ 100 میلیون تومان است.

هم‌چنین سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق شعبه، غیرحضوری و برنامه‌های پرداخت‌ساز مثل قبل است و تغییر نکرده است.

سقف تراکنش‌های خرید بانکی 100میلیون تومان شد

در هفته‌های اخیر و همزمان با افزایش نوسانات ارزی، بانک مرکزی سقف تراکنش‌های خرید را از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش داد، با این مصوبه مشکل مشتریان خرید ارز در صرافی‌ها از چند کارت بانکی تا حدودی رفع شد.

به‌گفته فعالان بازار ارز، این اقدام بانک مرکزی به تسهیل خرید ارز و کم شدن صف‌های خرید مقابل صرافی‌ها کمک کرد.

بانک مرکزی در سی و یکمین صورت‌جلسه مورخ 1401/07/23 هیئت عامل بانک مرکزی در خصوص موضوع ماده 12 دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص موضوع بخشنامه مورخ 1400/11/11، حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی را به‌مبلغ یک میلیارد ریال افزیش داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد