اونس طلا2394.45
مظنه16,181,000
18 گرم3,735,300
ارزش سکه36,455,793
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

۷ مشکل روابط که بدتر از خیانت است

اکثر زوجین تصور می کنند که خیانت بدترین نوع شکست و فریب در یک رابطه است اما مسائل جدی دیگری نیز وجود دارد که آسیب زننده تر از خیانت هستند و منجر به طلاق می شوند.

اکثر زوجین تصور می کنند که خیانت بدترین نوع شکست و فریب در یک رابطه است اما مسائل جدی دیگری نیز وجود دارد که آسیب زننده تر از خیانت هستند و منجر به طلاق می شوند.

ما در سایت طلا، ۸ مشکل یک رابطه را که خطرناک تر از خیانت هستند برای شما آوردیم.

عشق خاموش می شود

در ابتدای هر رابطه افراد با عینک های عاشقانه به یکدیگر نگاه می کنند. اما با گذشت زمان، یا به این دلیل که به شریک زندگیشان عادت کردند عیبهای او را می بینند. به مرور زمان متوجه می شوند که شعله عشق آنها از بین رفته است و یکدیگر را دوست ندارند. آنها به یکدیگر عادت می کنند و با فکر اینکه همسرشان می داند دوستش دارند دیگر ابراز محبت نمی کنند.

خشم و کینه

ویژگی های بد شخصیتی یا رفتار نامناسب باعث خشم و کینه می شود. اگر همسرتان باعث ناراحتی شما می شود، واقعاً باید با او در میان بگذارید. در غیر این صورت، دیر یا زود، تمام احساسات منفی که در درونتان جمع کردید، به خشم و کینه تبدیل می شود و به عشقتان آسیب می زند.

از کاه ، کوه ساختن

همه رابطه ها دچار مشکل می شود اما مهم این است که چگونه آن را حل کنیم. انتقاد و سرزنش شریک زندگی عاقلانه نیست. هنگام مشاجره نباید مشکلات گذشته را هم زنده کنید و یکدیگر را بخاطر آن تحقیر کنید. شما باید شریک زندگیتان را همانطور که هست بپذیرید.

حسادت

حسادت یک رفتار آسیب زننده است که باعث میشود به دلیل ترسهای درونی خودمان عزیزانمان را سرزنش کنیم. این یک مشکل جدی است که بسیاری از زوج ها با آن روبرو هستند. چیزی که یک شریک حسود باید یاد بگیرد این است که احساسات خود را به روشی سالم مدیریت کند.

عدم ارتباط

کنترل احساسات ما مهم است اما ابراز آنها مهم تر است. اگر نتوانیم درونی ترین افکارمان را با عزیزانمان در میان بگذاریم، یعنی رابطه ما در مسیر درستی نیست. در واقع، ارتباط برقرار نکردن یک مشکل رایج بین زوجین است. زندگی پرمشغله نیز به طور جدی بر تعداد دفعات گفتگوی زوجین تأثیر می گذارد.

ترس از طرد شدن

این یکی از عمیقترین ترسهای ماست و همچنین بهانه خوبی برای برخی افرادی که می خواهند در کنار کسی که دوستش ندارند، بمانند. اما رها نکردن کسی که دیگر دوستش نداریم یک شمشیر دولبه است. از یک طرف، رابطه ای را حفظ می کنید که به بن بست رسیده است و از طرف دیگر فرصت های دیگر زندگیتان را از دست می دهید.

دروغگویی

اگرچه دروغهای سفید برای رابطه بیضرر و حتی سالم است، اما دروغ به طور کلی بد است. روابط موفق بر پایه اعتماد است و اگر متوجه شدید که به شریک زندگیتان دروغ می گویید، باید سریع آن را حل کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد