اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایران خودرو، هایما 8S را سرامیک شده به مشتریان تحویل می‌دهد!

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) اعلام کرد هایما 8S با پوشش نانو سرامیک بدنه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) اعلام کرد هایما 8S با پوشش نانو سرامیک بدنه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

امیر خلج اسعدی، مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) عنوان کرد با هدف این که میزان رضایت‌مندی مشتریان افزایش پیدا کند و همچنین از رنگ بدنه خودرو در آسیب‌های احتمالی محافظت شود، تصمیم بر آن شد تا هایما 8S را با پوشش نانو سرامیک بدنه به دست مشتریان برسانیم.

عرضه هایما 8S با پوشش بدنه نانو سرامیک

مدیرعامل شرکت آپکو با اعلام این که پوشش نانو سرامیک هایما 8S از سه سال ضمانت بهره می‌برد، گفت این شاسی بلند به زودی روانه بازار خواهد شد و شرکت آپکو می‌تواند بدنه آن را با پوشش نانو سرامیک به مشتریان تحویل دهد. وی افزود هایما اس 8 همانند سایر محصولات ایران خودرو با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و پوشش نانو سرامیک نیز روی تمام رنگ‌های این محصول اعمال خواهد شد.

خلج اسعدی در خصوص مزیت‌های پوشش نانو سرامیک در بدنه خودرو بیان کرد این پوشش باعث درخشش رنگ خودرو می‌شود و به دلیل ویژگی آب‌گریزی خود می‌تواند از نفوذ یا باقی ماندن لکه‌های آبی روی خودرو جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آپکو از سایر مزایای پوشش نانو سرامیک به جلوگیری از ایجاد خش در اثر برخورد سنگ یا سایر اجسام روی بدنه خودرو، جلوگیری از انجام واکنش اکسیداسیون ناشی از اشعه‌های خورشیدی، جلوگیری از ایجاد لکه‌های ناشی از انواع آلودگی‌های محیطی در رنگ خودرو، جلوگیری از خوردگی شیمیایی بدنه خودرو در اثر باران‌های اسیدی، کاهش دفعات شست‌و‌شو، خاک‌گریزی، عملکرد بهتر و برتری نسبت به انواع واکس بدنه اشاره کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد