اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک نماد کیمیاگری را انتخاب کنید تا ببینید که روحتان چه می خواهد

به نمادهای زیر نگاه کنید، خیلی فکر نکنید و فقط نمادی را که برایتان جذاب است، انتخاب کنید. نمادی که انتخاب می کنید خواسته های روح شما را آشکار می کند.

کیمیاگری یک سنت فلسفی و علمی باستانی است که مفهوم آن مردم را در همه جا مجذوب خود کرده است. امروزه هم برای مورخان و هم برای عرفا محبوب است. کیمیاگری به معنای عملی اغواکننده و آشکارکننده است.

به نمادهای زیر نگاه کنید، خیلی فکر نکنید و فقط نمادی را که برایتان جذاب است، انتخاب کنید. نمادی که انتخاب می کنید خواسته های روح شما را آشکار می کند.

شیر

روح شما آرزوی فرار از مسئولیتها و فشارهای زندگی را دارد که برای خودتان ایجاد کردهاید. ممکن است برای ساختن زندگیتان بسیار سخت کار کرده باشید، اما انتخاب شیر که نماد تسلط است نشان می دهد که باید تمرکزتان را تغییر دهید و سعی کنید چیزهایی را که زندگیتان را تحت تأثیر و فشار قرار میدهد، کاهش دهید. از خودتان بپرسید که اگر یکبار دیگر متولد می شدید، چه چیزی را در زندگیتان تغییر میدادید؟ اگرچه تغییر کردن بسیار چالش برانگیز است و هرکسی قدرت تغییر را ندارد اما اگر مسیرتان را تغییر دهید بعدها بخاطر این تصمیم به خودتان افتخار می کنید.

ساعت شنی

ساعت شنی، نماد زمان است. اگر آن را انتخاب کردید احتمالاً روح شما به دلیل یک تجربه بد، در گذشته گرفتار شده است. شما زمان حال و آینده را فراموش کردید و فقط به گذشته فکر می کنید. فقط منتظر ماندید که عمرتان تمام شود .

فقط با یک روش می توانید از این زندگی روتین و کسل کننده خارج شوید و آن هم این است که هرروز به خودتان قول بدهید بهتر از دیروز زندگی کنید. فکر کنید و ببینید که چه تصمیات اشتباهی در زندگی گرفتید که این گذشته تلخ را تجربه کردید و تصمیم بگیرید که در آینده تصمیمات بهتری بگیرید.

ماه

ماه نماد احساسات عمیق پنهان است. اگر این نماد توجه شما را به خود جلب کرد، احساساتی در درون شما وجود دارد که نمی گذارند بخوابید. این احساسات می توانند هم خشم یا هم شوق باشند. وقت آن رسیده که استراحت کنید و آن احساسات را به ذهن خودآگاه خودتان بیاورید. مراقبه به شما کمک می کند تا ببینید که در مورد آن احساسات چه کاری باید انجام دهید.

کلیدها

در کیمیاگری، کلید با مسیر زندگی شما ارتباط دارد. اگر این نماد را انتخاب کردید، روح شما منتظر یک پاسخ است. باید وقت بگذارید تا بفهمید به کجا میروید و به دنبال چه چیزی در زندگی هستید. دیگر زمان آن نیست که زندگیتان را بدون هدف سپری کنید. باید با مشخص کردن یک هدف، روحتان را آرام کنید.

باید کنترل زندگیتان را به دست بگیرید و کشف کنید که چه کارهایی شما را هیجان زده می کند و زندگی را برایتان لذت بخش می کند.

دست

در کیمیاگری، این دست به ما یادآوری می کند که آزادی در دستان خود ماست. شما احساس می کنید که توسط نیروهای خارجی گرفتار شدهاید. اکنون زمان خوبی است که به شرایط خودتان نگاه کنید تا ببینید که رفتار و باورهای شما چگونه روی زندگیتان تاثیر گذاشته است.

چیزهایی در زندگی وجود دارد که خارج از کنترل ما هستند. اما احساس آزادی یک حالت ذهنی است. این موضوع را بپذیرید که شما مسئول کنترل زندگیتان هستید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد