اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 رفتاری که باعث 90 درصد طلاق ها می شود

در هر ازدواجی، رفتارهایی وجود دارد که می تواند رابطه شما را خراب کند. اما محققان دریافتند که فقط چهار رفتار وجود دارد که موجب طلاق زوجین می شود.

در هر ازدواجی، رفتارهایی وجود دارد که می تواند رابطه شما را خراب کند. اما محققان دریافتند که فقط چهار رفتار وجود دارد که موجب طلاق زوجین می شود.

ما در سایت طلا، این ۴ رفتار را که محققان توصیه کردند از آنها اجتناب کنید برای شما آورده ایم.

سرزنش و تهمت

به بیان ساده، یکی از رفتارهای مطلق برای پایان یک رابطه ، تمایل به سرزنش یا تهمت زدن به شریک زندگی است. به خصوص زمانی که از حقیقت اطلاع ندارید و به تهمتی که می زنید شک دارید.

اگر می خواهید رابطه ای خوب و صمیمی داشته باشید، یاد بگیرید که به همسرتان بی دلیل شک نکنید و همیشه بهترین را به جای بدترین فرض کنید. حتی زمانی که مرتکب اشتباه می شوید با یکدیگر منصفانه و محترمانه رفتار کنید. رفتار محترمانه باعث می شود که او دیگر اشتباهش را تکرار نکند و علاقه اش به شما بیشتر شود.

علاقه به جنگ و جدال و سرزنش

وقتی افراد عصبانی می شوند، اصولا دو عکس العمل نشان می دهند. آنها یا داد و فریاد و گریه می کنند و یا سکوت می کنند. بعضی افراد علاقه دارند دنبال مقصر بگردند، بحث را کش بدهند و از موضع خودشان دفاع کنند. این رفتار آنها باعث می شود که به مرور زمان این رفتارها به رفتارهای سرزنش گر تبدیل شود. این افراد یک مشاجره ساده را به یک دوئل تبدیل می کنند که نه تنها بی فایده است، بلکه کاملاً مخرب است.

هنگام مشاجره همیشه یک سؤال را از خودتان بپرسید که آیا می خواهید ثابت کنید حق با شماست یا می خواهید عاشق یکدیگر باشید؟

بی اعتبار کردن

وقتی شریک زندگیتان را پیش دیگران تحقیرمی کنید، او را بی اعتبار می کنید و روی شخصیت او یک مهر باطل می زنید. وقتی او را بی اعتبار می کنید و بر جنبه های منفی او تمرکز می کنید، او دیگر برای همسری که او را قبول ندارد، تلاش نمی کند. به مرور زمان نسبت به همه چیز بی اهمیت می شود، دلسرد می شود و دیگر سلامتی شما هم برایش مهم نیست. آسیب زدن به عزت نفس یکدیگر، مهمترین علت طلاق زوجین است.

احساس طرد شدن

این رفتار زمانی اتفاق می افتد که زوجین به جای حل مشکلات و صحبت در مورد آن، سعی می کنند که صورت مسئله را پاک کنند و یا محیط را با عصبانیت ترک کنند .

این رفتار باعث می شود که شخصی که تنها می ماند احساس طرد شدن کند. این رفتار فقط چندبار موجب ترس و ناراحتی شریک زندگی شما می شود و متاسفانه تکرار این رفتار باعث می شود او به نبودن شما عادت کند و حتی از اینکه خانه را ترک می کنید خوشحال شود. قاتل خاموش روابط آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

اگر میخواهید که یک رابطه موفق داشته باشید، هر دوی شما باید یاد بگیرید که هنگام روبرو شدن با چالش چه رفتارهایی را از خودتان نشان دهید تا از شکست جلوگیری کنید. یادتان باشد که زندگی مشترک یک جاده دو طرفه است و هیچ کدام شما به تنهایی نمی تواند این رابطه را حفظ کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد