اونس طلا2196.54
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کلاهبرداری اینبار با فروش شارژ!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد فیشنگ و با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت طلا، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد فیشنگ و با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این‌باره گفت:‌ به دنبال مراجعه فردی با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ و اعلام برداشت غیر مجاز مبلغ پانصد میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، توسط فرد یا افرادی ناشناس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتای پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اظهارات شاکی گفت:‌ شاکی در اظهاراتش به ماموران گفت که برای خرید شارژ تلفن همراه در فضای مجازی مشغول جست‌وجو بوده که با یک صفحه اینستاگرامی که مدعی فروش شارژ تلفن همراه با تخفیف و هدیه بود شده و برای اینکه برنده جایزه شود بدون توجه به آدرس درگاه پرداخت توجه کرده و از از هویت گردانندگان آن صفحه اطمینان حاصل کند، اقدام به خرید کرده. شاکی پس از وارد کردن اطلاعات محرمانه کارت بانکی با تراکنش ناموفق مواجه شده اما دقایقی بعد متوجه شده که تمام موجودی حسابش را از دست داده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کرده و متوجه شدند فردی تحت عنوان یه شارژ بخر یه شارژ هدیه بگیر با ایجاد یک درگاه جعلی پرداخت از کاربران فضای مجازی در پوشش فیشینگ کلاهبرداری کرده است.

معظمی گودرزی ادامه داد: ماموران پلیس فتا پس از شناسایی متهم در فضای مجازی، اطلاعات هویتی وی را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی او را در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر ایجاد درگاه جعلی بانکی و برداشت از حساب اعتراف کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد