اونس طلا2213.89
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چند نشانه اینکه شریک زندگیتان اختلال شخصیت دارد

آیا احساس می‌کنید در دام کسی افتادید که همیشه شما را مقصر میداند و کارهای اشتباه خودش را نمی پذیرد؟ اختلال شخصیت مرزی ، یک نوع اختلال شخصیتی رایج است که اکثریت افراد به آن اهمیت نمی دهند.

آیا احساس میکنید در دام کسی افتادید که همیشه شما را مقصر میداند و کارهای اشتباه خودش را نمی پذیرد؟ اختلال شخصیت مرزی ، یک نوع اختلال شخصیتی رایج است که اکثریت افراد به آن اهمیت نمی دهند. اما اگر شریک زندگیتان مبتلا به این اختلال باشد، شما به مرور زمان احساس می کنید که عقلتان را از دست دادید.

ما در سایت طلا ۳ نشانه افرادی را که از اختلال شخصیت مرزی رنج می برند برای شما آوردیم.

آنها هر روز یک خواسته جدید از شما دارند

آنها با شما به گونه ای رفتار می کنند تا عذاب وجدان بگیرید و احساس کنید که خودتان مشکل دارید. بطور مثال شریک زندگیتان از شما خواسته ای دارد و شما با آن موافق نیستید و او از محرومیت های دوران کودکی اش با شما صحبت می کند و باعث می شود شما درخواست او را قبول کنید. شما میخواهید کاری انجام دهید تا او را خوشحال کنید و یک رابطه موفق داشته باشید.

اما مدت زیادی طول نمی کشد و او مجددا از همین روش برای رسیدن به خواسته دیگرش استفاده می کند.

طوری رفتار می کند که انگار همه کارهایش درست است

در رابطه همیشه احساس رهبری می کند و شما باید به هر چه می گوید، گوش دهید. افرادی که اختلال شخصیت مرزی دارند به گونه ای رفتار می کنند که ذهن افراد سالم اطرافشان را شستشو می دهند و همه فکر میکنند که هرچه این افراد می گویند یا انجام می دهند درست است . آنها رابطه را کنترل میکنند، زیرا شما با وجود اینکه می دانید این رابطه درست نمی شود، اما همچنان ادامه می دهید.

آنها از شما می خواهند که خود را از بقیه افراد جدا کنید

اوممکن است به شما بگوید که والدین یا دوستانتان افراد بدی هستند و دوست ندارد با آنها صحبت کند. او شکایت می کند که فرزند شما او را عصبانی می کند و دیگر نمی خواهد در کنار فرزند شما باشد. به شما می گوید که باید به پدر و مادرتان بگویید که پیش شما نیایند یا به فرزندتان بگویید که از شما دور شود. او باعث می شود که بین او و عزیزانتان یکی را انتخاب کنید. شما دوست ندارید این کار را انجام دهید اما دوست ندارید او را ناراحت کنید.

نکته آخر این که این افراد تا زمانی که نپذیرفتند این اختلال را دارند ، نمی توانید به آنها کمکی کنید.

شما باید آنقدر خودتان را دوست داشته باشید که اول خودتان را نجات دهید و آنها را از راه دور دوست داشته باشید . وقتی طرف مقابل نمی پذیرد که مشکل دارد ، اشکالی ندارد که رابطه تان را با او قطع کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد