اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تشدید بحران بیکاری منطقه یورو و تاثیر منفی آن بر قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که بهبود نسبی وضعیت اقتصادی منطقه یورو هیچ تاثیری بر نرخ بیکاری کشورهای عضو یورو نداشته است.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، نظرسنجی از 30 کارشناس ارشد اقتصادی نشان می دهد که نرخ بیکاری منطقه یورو همچنان بالای 12.1 درصد است و بهبود وضعیت اقتصادی اروپا در ماه های اخیر هیچ تاثیری برای کاهش بحران بیکاری نداشته است.

بر اساس این گزارش موسسه آمار اروپا قرار است امروز دوشنبه گزارش جدید خود در خصوص وضعیت نرخ بیکاری منطقه یورو را منتشر کند. منطقه یورو در سه ماه دوم امسال برای نخستین بار در 18 ماه گذشته از رکود اقتصادی خارج شده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ادامه بحران بیکاری در منطقه یورو و ضعف رشد اقتصادی اروپا تاثیر منفی زیادی بر قیمت طلا و تقاضای آن در بازار اروپا خواهد داشت.

بر این اساس کارشناسان اقتصادی معتقدند، منطقه یورو با بحران بیکاری ساختاری روبرو است و این بحران در کوتاه مدت حل و فصل نخواهد شد.پیش بینی می شود نرخ بیکاری منطقه یورو تا اواخر سال 2015 میلادی به بیش از 11 درصد خواهد رسید.

ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید کرده است که این بانک برای مقابله با بحران بیکاری هر اقدامی خواهد کرد و سیاست های محرک پولی را ادامه خواهد داد.

دبیر کل سازمان توسعه و همکاری اقتصادی نیز تاکید کرد، بیکاری یک تراژدی اجتماعی برای اروپا است. یونان اسپانیا و ایتالیا با بحران فزاینده بیکاری روبرو هستند./م

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد